پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
سه‌شنبه ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۲۰۱۲

سلسیوس به دادن پاداش هفتگی ادامه می‌دهد!

سلسیوس به دادن پاداش هفتگی ادامه می‌دهد!
بسیاری از سرمایه‌گذاران صنعت کریپتو از اقدامات اخیر شرکت سلسیوس گیج شده‌اند و آن را توهین‌آمیز تلقی کردند.

برخی از کاربران توییتر این که سلسیوس همچنان به پرداخت پاداش‌های هفتگی با وجود توقف برداشت‌ها ادامه می‌دهد را «توهین آمیز» خوانده‌اند. بسیاری از سرمایه‌گذاران صنعت کریپتو از اقدام اخیر شرکت سلسیوس گیج شده‌اند و تا حدی آن را توهین‌آمیز خوانده‌اند. 

 

اعضای جامعه رمزنگاری در توییتر از اینکه شبکه تحت محاصره سلسیوس همچنان به پرداخت پاداش‌های هفتگی علیرغم توقف برداشت دو هفته پیش ادامه می‌دهد، گیج شده اند.

 

 500px-Celsius-network

 

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، پلتفرم وام دهی کریپتو، سلسیوس پس از استناد به شرایط شدید بازار در بحبوحه بازار نزولی فعلی، برداشت را در ۱۳ ژوئن متوقف کرد. به زودی گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت دچار مشکلات نقدینگی است و ممکن است به سمت ورشکستگی پیش برود و به طور بالقوه سرمایه‌های کاربران را در معرض خطر قرار دهد. 

 

یکی از کاربران در توییتر گفت: «چرا سلسیوس هنوز پاداش می‌دهد اگر ظاهراً در حال ورشکستگی هستند؟ چرا پاداش‌ها را متوقف نمی‌کنید و محدودیت برداشت کم را تعیین نمی‌کنید؟ آیا این فقط من هستم که به این صورت به این موضوع نگاه می‌کنم یا دیگران نیز با من هم نظر هستند؟»

 

چهره‌هایی مانند Simon Dixon، یکی از نهنگ‌های بیت کوین و مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران پلتفرم سرمایه‌گذاری آنلاین BnkToTheFuture، روز دوشنبه در توییتی به ۵۹ هزار و ۳۰۰ دنبال‌کننده‌اش مبنی بر دریافت تقریباً ۴ هزار دلار جوایز رمزنگاری پرداخت؛ ولی او با کمال تعجب گفت که توانایی برداشت آن را ندارد. 

 

با جستجوی «سلسیوس» در توییتر، کاربران بی‌شماری سؤالاتی را درباره پلتفرم وام‌دهی مطرح می‌کنند، که برخی مانند CryptoStylesUSA آن را «توهین‌آمیز» می‌خوانند که سلسیوس همچنان به پرداخت پاداش‌های هفتگی در حالی که «سرمایه مردم توسط این پلتفرم به گروگان گرفته شده است» ادامه می‌دهد.

 

بر اساس وب سایت سلسیوس که در حال حاضر به دلیل مشکلات نقدینگی در حال اصلاح است این شرکت هنوز درصد بازدهی سالانه (APYs) تا ۱۸.۶۳ درصد در سپرده‌های ارزهای دیجیتال را تبلیغ می‌کند، که بسیاری استدلال می‌کنند که این امر ناپایدار است. 

 

همچنین به نظر می‌رسد که سلسیوس همچنان ۱۰ درصد پاداش برای اولین سپرده‌ها تا سقف ۲۵۰ هزار دلار ارائه می‌کند، علیرغم اینکه در حال حاضر به کاربران اجازه خروج از پلتفرم را نمی‌دهد. 

 

در حالی که هنوز مشخص نیست سرنوشت دقیق وجوه متعلق به کاربران سلسیوس چه خواهد بود، گزارش شده است که شرکت مشاورانی را جلوگیری از احتمال ورشکستگی شرکت، استخدام کرده است. سلسیوس همچنین در ۱۴ ژوئن تعدادی وکیل را برای کمک به بازسازی شرکت در میان مشکلات مالی آن استخدام کرد.

 

ALEX_MESHINSKI

از روز دوشنبه، شایعاتی مبنی بر اینکه الکس مشینکسی، مدیرعامل سلسیوس، تلاش کرده است از طریق فرودگاه موریسون در نیوجرسی، کشور را ترک کند، منتشر شد؛ اما بسیار زود توسط مقامات متوقف شد. به نظر می‌رسد که داستان از مایک آلفرد، تحلیلگر رمزارز نشات گرفته است. با این حال، گزارش شده است که این شرکت این اتهامات را رد کرده است.

 

منبع : کوین تلگراف

 

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!