پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ 18 April 2024
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۱۷۸۶
همه چیز در مورد رمزارز امیرحسین مقصودلو

ارز دیجیتال و امیر تتلو، آیا ارز تتل کلاه برداری است؟

ارز دیجیتال و امیر تتلو، آیا ارز تتل کلاه برداری است؟
اخیرا، امیر تتلو در کلاب هاوس خبر از ساخت رمز ارز جدید در بازار ارزهای دیجیتال داد که برای طرفدارانش بسیار غیر قابل منتظره بود.بسیاری این اعتقاد دارند که خرید این ارز چیزی به جز ضرر به همراه ندارد.

امیرحسین مقصودلو که با نام حرفه‌ای ‌امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر پاپ، رپ و آراندبی (R&B) فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است.

 

او از چهره‌های خبرساز و پرهوادار شبکه‌های اجتماعی در ایران است. حساب کاربری امیر تتلو در اینستاگرام، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین این سرویس، دو بار بسته‌شده‌است؛ یک بار در سال ۱۳۹۷ و بار دیگر در سال ۱۳۹۹. بنابر اعلام بی‌بی‌سی فارسی، اینستاگرام در بار دوم اعلام کرد که تتلو دیگر اجازهٔ فعالیت در این سرویس را ندارد.

 

تتلو در سیاست نیز از افراد مختلفی پشتیبانی کرده‌است. او در انتخابات ۱۳۹۶ جمهوری اسلامی ایران، ابتدا از محمدباقر قالیباف و پس از انصراف او، از سید ابراهیم رئیسی، پشتیبانی کرد. او از چهره‌های خبرساز و پرهوادار شبکه‌های اجتماعی پربازدید در ایران بوده‌است. حساب کاربری تتلو در اینستاگرام، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین این سرویس، تاکنون دو بار بسته شده‌است. مخاطبان او عموماً دهه هشتادی‌ها هستند.

 

این رپر علاوه بر خوانندگی بیشتر به خاطر حواشی و جنجال‌های زیادی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده به شهرت رسیده است. مواردی از جمله تشکیل حرمسرا، ایجاد سایت شرط‌بندی و قمار، ازدواج با بازیگر معروف و بسیاری از موارد می‌باشد. به تازگی نیز خبر تولید ارز دیجیتال‌ توسط امیر تتلو در شبکه های اجتماعی داغ شده است به گونه‌ای که بسیاری از مردم در رابطه با آن نظرات گوناگونی را می‌دهند.

 

تتل کوین چیست؟

 

سرمایه گذاری در بازار رمز ارزهای امروزه فراز و نشیب‌های زیادی را به همراه دارد. موارد متعددی برای سرمایه‌گذاری و پس انداز وجود دارد. اما امروزه با توجه به اینکه ارز‌های دیجیتال از سود‌های قابل توجه و زیادی برخوردار هستند؛ روز به روز به تعداد افرادی که علاقه‌مند به سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها دارند بیشتر می‌شود. به خاطر همین استقبال و تقاضای زیادی که برای سرمایه‌گذاری در ارز‌ها وجود دارد روزانه توکن‌ها و کوین‌های متعدد با قیمت‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شود.

 

اخیرا، امیر تتلو در کلاب هاوس خبر از ساخت رمز ارز جدید در بازار ارزهای دیجیتال داد که برای طرفدارانش بسیار غیر قابل منتظره بود. همکاران او مدعی شدند اولین ارز دیجتال غیر متمرکز ایرانی به نام تتل کوین (TATAL) با فناوری جدید WEB3 به بازار عرضه می‌شود.

 

او که با خبرهای مختلفش در مورد ازدواج و جدایی از سحر قریشی روی بورس مجازی بود حالا راه جدیدی پیدا کرده است.

 

ارز دیجیتال تتل کوین به چه دردی می خورد؟

 

گفته می‌شود طرفداران امیر تتلو با استفاده از این ارز دیجیتال خواهند توانست آهنگ‌های این خواننده را خریداری کنند. همچنین در آینده، امکان خرید بلیط‌های کنسرت و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) این خواننده هم با استفاده از این رمزارز فراهم خواهد شد.

 

طبق گزارش‌ها، مسئول راه‌اندازی و پشتیبان فنی این پروژه، شخصی به نام هومن کرمی است. کرمی نیز در اظهارات اخیر خود گفته که انتظار دارد در شش ماه اولیه راه‌اندازی تتل کوین، این ارز دیجیتال یک رشد ۱۰۰ تا ۵۰۰ درصدی را تجربه کند.

 

انتظار می‌رود که این رمزارز بر روی شبکه بایننس چِین (BSC) راه‌اندازی شود. با این حال، کارشناسان معتقدند که تعیین درصد رشد برای یک رمزارزی که هنوز عرضه نشده، کار حرفه‌ای نیست. همچنین، با توجه به تبلیغ یک توکن کلاهبرداری دیگر به نام CCN توسط کرمی در کنسرت تتلو، به کاربران توصیه می‌شود که در مورد رمزارز جدید نهایت دقت و بررسی را داشته باشند.

 

قیمت ارز دیجیتال امیر تتلو چه قدر است ؟

 

ارز دیجیتالی که این خواننده مدعی شده قرار است در آینده‌ای نزدیک به بازار ارز‌های دیجیتال عرضه بشود، در حال حاضر در مرحله طراحی و ساخت قرار دارد و هنوز توکن‌های آن به بازار عرضه نشده است.

 

اینطور به نظر می‌رسد که در حال حاضر فقط خبر ساخت و عرضه چنین ارزی مطرح شده و در خصوص جزئیات و بلاک چین این ارز و این که قرار است در آینده با چه قیمتی و در چه حجمی عرضه شود هیچ اطلاعاتی مطرح نشده است.

 

بنابراین کسانی که قصد خرید و سرمایه‌گذاری این ارز را دارند باید برای اطلاع از قیمت آن تا زمان عرضه و توزیع این ارز به بازار منتظر بمانند.

 

آیا مردم نظر مثبتی در رابطه با این ارز دیجیتال دارند؟

 

همان طور که خودتان در جریان هستید، امیر تتلو از آن دسته شخصیت‌هایی است که همیشه در صفحات مجازی خبر ساز بوده است؛ کاربران این شبکه‌ها که دنبال‌کننده این حواشی هستند با ثبت نظرات و دیدگاه‌های خود آخرین اخبار واکنش نشان می‌دهند.

 

انتشار خبر تولید ارز دیجیتال تتلو واکنش‌ها و بازخورد‌های متفاوتی به این خبر صورت گرفت، آن دسته از افرادی که از طرفداران پر و پا قرص تتلو هستند حمایت و پشتیبانی خود را از آن اعلام کردند. اما بیشتر افراد نظری منفی داشتند و این ادعا را ترفند جدید این خواننده برای خالی کردن جیب مردم دانستند.

 

ارز دیجیتال تتل کوین برای اولین بار در کجا معرفی شد؟

 

با گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی با اپلیکیشنی به نام «کلاب هاوس» برخورد می‌کنید که در این پلتفرم افراد می‌توانند به طور زنده با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

 

در این اپلیکیشن بر خلاف سایر شبکه‌های اجتماعی تنها می‌توانید از صوت برای برقراری ارتباط استفاده کنید. نکته مهمی که در رابطه با کلاوب هاوس باید مطرح کرد این است که این اپلیکیشن بخش اصلی وظیفه خود یعنی جنبه «اجتماعی» شبکه‌های اجتماعی را پر رنگ کرده است.

 

به همین خاطر کاربران زیادی جذب این پلتفرم شده و به عضویت گروه‌های آن در آمده‌اند. بسیاری از سلبریتی‌ها از جمله‌امیر تتلو با فعالیت در این شبکه با طرفداران خود ارتباط برقرار می‌کنند. ‌امیر تتلو نیز از دیگر افرادی است که اکانتی فعال در کلاب هاوس دارد. او در یکی از آخرین گفتگو‌های خود ادعا کرده که تصمیم دارد ارز دیجیتال مخصوص به خود را به عنوان تتل کوین را تولید و به بازار عرضه کند.

 

آیا این امکان وجود دارد که این ارز دیجیتال کلاه برداری باشد؟

 

بدون شک هر شخصی که در حوزه‌ی ارز‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند، به دنبال این است که سرمایه خود را افزایش دهد. اما نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که باید در رمز ارزی سرمایه‌گذاری کنید که از اعتبار و پشتوانه کافی برخوردار باشد. چرا که به احتمال بسیار زیاد آن پروژه با شکست رو به رو می‌شود و دچار ضرر و زیان می‌شوید.

 

به طور قطع، آنچه که به عنوان تتل کوین معرفی شده یک رمز ارز بی‌پایه و بدون اعتبار می‌باشد؛ چرا که هیچ پشتوانه علمی و محکمی برای آن وجود ندارد. لذا چنانچه افرادی بنا به دلایلی در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند، به احتمال بسیار زیار سرمایه خود را از دست می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

نقش اصلی روسیه در راه‌اندازی کانال زنگزور؛ ایران دور می‌خورد؟

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!