پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۱۶۹۲
برنامه تازه غول‌های بازار ارز دیجیتال

شرکت‌های بزرگ بیشتر خریدارند تا فروشنده!

شرکت‌های بزرگ بیشتر خریدارند تا فروشنده!
دو شرکت بزرگ Ripple و FTX اعلام کرده اند که به دنبال رشد خود در صنعت رمز ارزها هستند. این به این معنا است که شرکت های بزرگ در حال حاضر، بیشتر خریدار هستند تا فروشنده.

دو شرکت بزرگ در بازار ارز‌های دیجیتال، Ripple و FTX، به CNBC گفتند: به دنبال خرید هستند، زیرا امیدوار هستند تا از طریق خرید شرکت‌های دیگر، به رشد خود در صنعت ارزهای دیجیتال ادامه دهند. این به این معنی است که برخی از شرکت‌های رمزنگاری احساس می‌کنند به اندازه کافی بزرگ هستند و سرمایه خوبی برای سرمایه‌گذاری در خرید دارند.

 

برت هریسون، رئیس صرافی ارز‌های دیجیتال FTX ایالات متحده، هفته گذشته در مصاحبه‌ای گفت : «این شرکت از نظر سرمایه و پول نقد در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و به دنبال فرصت‌های بالقوه ادغام و اکتساب به بازار خواهد بود.»

 

FTX

 

هریسون گفت که FTX ایالات متحده به دنبال شرکت‌هایی خواهد بود که به آن‌ها کمک می‌کند کاربران بیشتری یا مجوز‌های نظارتی را به دست آورند.

 

در سال ۲۰۲۰، FTX پلتفرم تجاری Blockfolio را خریداری کرد که به آن کمک کرد کاربران بیشتری را جذب کند. در اوایل این ماه، CNBC گزارش داد که FTX به دنبال استارت آپ‌های کارگزاری برای خرید است تا به تجارت سهام ادامه دهد.

 

سال گذشته، FTX ایالات متحده، LedgerX را خریداری کرد، یک صرافی آتی چندین مجوز از رگولاتور‌های ایالات متحده داشت. هریسون گفت: «ما این کار را در سطح جهانی انجام می‌دهیم، در جا‌هایی مانند ژاپن، استرالیا، دبی، مکان‌های مختلفی که توانسته‌ایم با شرکت‌های محلی شریک شویم یا گاهی خرید‌هایی انجام دهیم تا بتوانیم مجوز‌های مورد نیاز خود را دریافت کنیم.»

 

Brett_harrison_web

 

در همین حال، براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل شرکت پرداخت‌های فرامرزی ریپل، گفت که این شرکت ترازنامه بسیار قوی دارد و به دنبال افزایش ادغام‌ها و تملک‌ها در صنعت کریپتو است.

او افزود: «ما اکنون در مرحله‌ای از رشد هستیم که فکر می‌کنم احتمال بیشتری دارد که خریدار باشیم تا فروشنده.»

 

بر اساس گزارش PWC، ادغام و فعالیت‌های اکتساب در کریپتو‌ها در سال ۲۰۲۱ با ارزش جهانی این گونه تراکنش‌ها به بیش از ۵۵ میلیارد دلار، در مقابل ۱/۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰، رونق گرفت. این با رونق قیمت ارز‌های دیجیتال همزمان بود که بیت کوین را در نوامبر سال گذشته به بالاترین سطح خود رساند.

 

coin-cryptocurrency-xrp-ripple-on-golden-chart-stockpack-deposit-photos-scaled

اما از آن زمان، قیمت‌ها کاهش یافته است. طبق داده‌های CoinDesk، بیت‌کوین حدود ۵۵ درصد از بالاترین قیمت خود،  یعنی ۶۸ هزار و ۹۹۰ دلار، کاهش یافته است.کاهش قیمت ارز‌های دیجیتال و احتمالاً ارزش‌گذاری شرکت‌ها در این صنعت، می‌تواند خرید‌های خاصی را برای بازیگران بزرگ‌تر جذاب کند.

 

منبع: CNBC

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!