پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۴۹۱۲۹
شهردار میامی با بیت‌کوین حقوق می‌گیرد

مالیات در فلوریدا با ارز دیجیتال!

مالیات در فلوریدا با ارز دیجیتال!
فلوریدا ممکن است به زودی به نخستین ایالت آمریکا تبدیل بشود که به اراد و شرکت‌ها اجازه می‌دهد مالیات خود را با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

فلوریدا این احتمال به دنبال بودجه پیشنهادی «ران دیسانتیس» فرماندار این ایالت برای سال مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ بقوت گرفته است. بر اساس این پیشنهاد، دولت ایالتی باید۲۰۰هزار دلار به بخش خدمات مالی ارائه دهد تا پذیرش کارمزدها در ارزهای دیجیتال تسهیل شود. علاوه بر این، بودجه همچنین پیشنهاد می کند که ۵۰۰ هزار دلار در تحقیقات برای استفاده از فناوری «بلاک‌چین» صرف شود. 

 

آخرین پیشنهاد فرماندار دیسانتیس با شهرت فزاینده فلوریدا به عنوان مقصدی نوظهور برای سرمایه‌گذاری‌های کریپتو هماهنگ است. ارزهای دیجیتال در فلوریدا حامیان قدرتمندی دارند از جمله «فرانسیس سوارز» شهردار میامی که معتقد است که کسب و کارها در این منطقه هر روز بیش از گذشته با این ارزها هماهنگ می‌شوند. خود سوارز خوستار پرداخت حقوق شخصی‌اش در مقام شهردار با «بیت‌کوین» شده است.

 

در ایالات متحده، شهر میامی به‌عنوان یک مرکز رمزنگاری مهم در حال ظهور است که کسب‌وکارهای مطرح مختلف را به خود جذب می‌کند. این شهر همچنین به تازگی میزبان کنوانسیون بیت کوین بود که افراد با نفوذ در این بخش را گرد هم می آورد. 

 

پیش از این، فرماندار به کسب‌وکارهای رمزارز اطمینان داده بود که هدف ایالت وضع قوانین دوستانه برای حمایت از این بخش است. دسانتیس گفته: «افراد زیادی به خاطر این موضوع به فلوریدای جنوبی هجوم آورده‌اند. این چیزی است که ما به عنوان دولت ایالتی از آن استقبال می کنیم.»

 

همزمان، شهردار «سوارز» سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را برای ایجاد کسب‌وکار در میامی تشویق می‌کند و نوید یک محیط دوستانه را می‌دهد. سوارز از ماینرهای بیت‌کوین چینی خواسته است تا در این شهر فروشگاه راه‌اندازی کنند و خاطرنشان کرد که انرژی های تجدید پذیر به آنها ارائه می‌شود.

 

نشان دادن در باغ سبز از سوی فلوریدا برای ماینرهای چینی پس از آن رخ داد که مقامات دولت پکن، ممنوعیت استخراج بیت کوین را آغاز کردند، حرکتی که منجر به موج مهاجرت آن‌ها به سوی کشورهایی شد که با محدودیت کم‌تری مواجه هستند.

 

استخراج کنندگان بیت کوین چینی در فکر مهاجرت از چین

 

علاقه وایومینگ به ارزهای دیجیتال

 

گفتنی است که فلوریدا اولین ایالتی نیست که برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال ابراز علاقه کرده است. اخیرا، قانونگذاران ایالت وایومینگ نیز شروع به ترویج تصویب قوانین برای تسهیل این صنعت کرده‌اند.

در این راستا، سینتیا لومیس، سناتور وایومینگ، گفته بیت‌کوین، طلای دیجیتال است و این دارایی اینجا باقی می‌ماند، زیرا استانداردی برای بخش کلی ارز دیجیتالبه شمار می‌رود.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!