جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۸۴۳۷
مدیرعامل اپل:

بیت کوین و اتریوم دارم اما برای شرکت نمی‌خرم

بیت کوین و اتریوم دارم اما برای شرکت نمی‌خرم
تیم کوک، مدیرعامل اپل در جریان کنفرانس دیل بوک (DealBook) نیویورک تایمز اعلام کرد که در سبد سرمایه‌گذاری خود رمز ارز دارد.

 با این حال وی تأکید کرد که این سرمایه‌گذاری شخصی بوده و نشان‌دهنده جاه‌طلبی اپل در فضای رمزارزها نیست. وی در پاسخ به سوال اندرو راس سورکین در رابطه با اینکه وی بیت کوین و یا اتریوم دارد گفت: بله دارم. فکر می‌کنم منطقی است که آن‌ها را به‌عنوان بخشی از یک پورتفولیو متنوع دراختیار داشته باشیم.

 

رمزارزها؛ آینده پول جهان یا بزرگترین کلاهبرداری تاریخ؟

 

با این حال وی هرگونه شایعه مبنی بر فعالیت شرکت اپل در فضای رمزارز را رد کرد و گفت: من روی رمزارزها برای اپل سرمایه‌گذاری نمی‌کنم، نه به خاطر اینکه پول خودم راسرمایه‌گذاری نمی‌کنم بلکه به این خاطر که فکر نمی‌کنم مردم سهام اپل را بخرند تا با رمزارزارتباط داشته باشند.

 

کوک خاطرنشان کرد که اپل هیچ برنامه فوری برای پذیرش پرداخت به واسطه رمزارزها ندارد. صحبت‌های مدیرعامل اپل جرقه‌ای برای بحث در توییتر بود. مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی از جمله افرادی بود که به اینموضوع پرداخت و در توییتی نوشت: اگر اپل بخواهد پشتیبانی از بیت کوین را به آیفون اضافه کرده و خزانه خود را بهاستاندارد بیت کوین تبدیل کند، حداقل یک تریلیون دلار برای سهامدارانش ارزش خواهدداشت. اپل در حال حاضر هیچ محصول یا خدماتی برای رمز ارزها ندارد. البته آگهی شغلی این شرکت در اوایل سال جاری نشان داد کهدپارتمان پرداختی اپل به دنبال فردی با دانش کریپتو برای رهبری همکاری‌های مختلف است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!