چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ 24 April 2024
دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۲
کد خبر: ۵۱۳۶۲

چشم‌انداز بازار NFT تا سال ۲۰۲۷

چشم‌انداز بازار NFT تا سال ۲۰۲۷
تحلیلگران و فعالان بازار آینده پررونقی را برای بازار پیش بینی کرده‌اند.

طبق تحقیقات اخیر MarketsandMarket، بازار NFT تا سال۲۰۲۷ ، ۳۵ درصد افزایش خواهد یافت. در سال‌های اخیر، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) از گمنامی بیرون آمده‌اند و به بخشی حیاتی از صنعت گسترده‌تر ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند. تحلیلگران و فعالان بازار پررونقی را برای آینده پیش‌بینی کرده‌اند. طبق تحقیقات اخیر MarketsandMarket، بازار NFT تا سال ۲۰۲۷، ۳۵ درصد افزایش خواهد‌یافت. این بدان معناست که در صورتی که علاقه سرمایه گذاران همچنان ادامه دار باشد اندازه بازار ۳ میلیارد دلاری موجود تا پایان آن سال به ۱۳.۶ میلیارد خواهد‌‌رسید.

 

نیروهای محرک NFT

 

nft_game_pic

 

رشد اینفلوئنسرهای جریان اصلی، جوامع بازی، و تقاضای رو‌به‌رشد برای آثار هنری دیجیتال، نیروهای محرکه رونق جهانی NFT در پنج سال آینده خواهند‌بود. به علاوه، گسترش کاربردهای NFT در مدیریت زنجیره تامین، خرده‌فروشی، و مد، و همچنین تلاش‌های غول‌پیکر صنعت برای واقعی‌سازی متاورس، به ارائه‌دهندگان بازار NFT پتانسیل سودآوری برای شخصی‌سازی می‌دهد.

 

nft_art_pic

 

بازار توکن‌های غیرقابل معاوضه، زمینه‌ای برای شکوفایی خریداران و فروشندگان فراهم می‌کند. با این کار، هم خریداران و هم فروشندگان می‌توانند از بسیاری جهات سود قابل توجهی کسب‌‌کنند.

 

عنصر دیگری که به موفقیت NFT ها در چین و سایر کشورهای آسیایی کمک کرده‌است، مقاومت در برابر ارزهای دیجیتال است. در مقایسه با سایر کشورهای آسیایی، چین برای ایجاد چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال به دلیل ترجیح دولت برای جاه طلبی‌های یوان دیجیتال تلاش کرده است. داده‌های اخیر Google Search Trends نشان می‌دهد که کشورهای منطقه آسیا-اقیانوسیه به سمت پیشرفت‌های دائمی در بازار و راه‌اندازی بازار برای ارائه فرصت‌های برابر به سازندگان و خریداران در اکوسیستم گرایش دارند. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که بازارهای NFT - پلتفرم‌هایی که سرمایه‌گذاران را قادر به خرید و فروش آثار هنری دیجیتال و سایر مواد مرتبط می‌کنند، بیشترین سهم را در گسترش فضا داشته باشند.

 

در حالی که شرکت‌های معتبری مانند OpenSea در حال حاضر بر این صنعت تسلط دارند، صرافی‌های ارز دیجیتال مانند کوین بیس و بایننس شروع به ارائه خدمات مشابه برای مبادله توکن‌های غیرقابل تعویض در بازار آزاد کرده‌اند. متاورس مفهومی برای دنیای مجازی مبتنی بر اینترنت است که در آن کاربران با استفاده از واقعیت افزوده ، واقعیت مجازی و واقعیت توسعه یافته با دارایی‌های دیجیتال تعامل می‌کنند و ظهور فناوری بلاک چین  این پیشرفت را تسریع می‌کند.

 

منبع :‌ bitcoinlist

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!