پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۲۶۵۹

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد
ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به «محمدباقر قالیباف»رییس مجلس شورای اسلامی، «رضامراد صحرایی» را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به «محمدباقر قالیباف»رییس مجلس شورای اسلامی، «رضامراد صحرایی» را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه معرفی «رضامراد صحرایی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را اعلام وصول کرد.

محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس نامه رئیس جمهور برای معرفی رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به شرح زیر قرائت کرد:

«در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بدین وسیله جناب آقای رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پروش را به همراه مشخصات و سوابق و رؤس برنامه ایشان برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.»

پیش از این در پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد.

صحرایی متولد ۱۳۵۵ و دکتری زبانشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی و استاد تمام این دانشگاه است که از اردیبهشت سال گذشته بعنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان انتخاب شد.

سوابق رضا مراد صحرایی به شرح زیر است: تدریس در مدارس ابتدایی و متوسطه آموزش‌ و پرورش، استاد تمام رشته زبان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی، استاد پژوهشگر برتر کشور در وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و درمان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی، رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبایی، مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید و ایثارگران کشور سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران، معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی

 
 

 

منبع خبر : ایرنا
منبع: ایرنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!