چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ 24 April 2024
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۱۸۷۶

ورود سامانه بارشی تازه به کشور از ۴ اردیبهشت

ورود سامانه بارشی تازه به کشور از ۴ اردیبهشت
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می‌شود، این سامانه موجب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در شمال‌غرب و مناطقی از غرب کشور، مناطقی از شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس‌مرکزی و جنوبی خواهد شد.

صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: امروز در برخی مناطق نوارشرقی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، وزش باد شدید در برخی ساعات داریم که در مناطق مستعد همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده در جنوب‌غرب، غرب و مرکز کشور، شمال‌شرق همچنین دامنه‌های جنوبی البرز و روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت در جنوب کشور، وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و این شرایط جوی روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در غرب، جنوب‌غرب و جنوب کشور و همچنین نوار شرقی کشور خواهیم داشت.

وی گفت: امروز در برخی مناطق همدان، کرمان، خوزستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، ایلام و لرستان همچنین ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد و موجب می‌شود در شمال‌غرب و مناطقی از غرب کشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ دهد، همچنین فردا در مناطقی از شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس‌مرکزی و جنوبی، وزش باد شدید و رگبار و رعدوبرق خواهیم داشت؛ روز سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در شرق و جنوب‌شرق کشور، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم داشت.

ضیائیان گفت: روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت در برخی مناطق جنوب‌شرق کشور، استان‌های ساحلی خزر، بخش‌هایی از مرکز کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز همچنین برخی مناطق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد خواهیم داشت و این شرایط جوی روز پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت در برخی مناطق نیمه شرقی کشور حاکم خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران روز آینده صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات افزایش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۰ و ۲۰ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۰ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!