جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۰۴۵۱

سکه ۳۴ میلیون تومان

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۴ میلیون تومان است.

ا

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۴ میلیون تومان است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۱ میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۴ میلیون تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۸۱۲ دلار است.

علاوه بر این، در مرکز مبادله طلا و ارز در لحظه انتشار این گزارش، قیمت هر اسکناس دلار ۴۳ هزار و ۹۲ تومان و قیمت حواله دلار ۳۷ هزار و ۴۷۱ تومان کشف شد.

از امروز علاوه بر قیمت‌های اسکناس و حواله دلار، قیمت اسکناس و حواله یورو و درهم نیز در سایت بازار متشکل درج شده است؛ بر همین اساس نیز نرخ اسکناس یورو ۴۵ هزار و ۴۵۲ تومان، و نرخ حواله یورو ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۷۳۳ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۰۳ تومان اعلام شده است.

 
 

 

 

منبع خبر : تسنیم
منبع: تسنیم
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!