سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ 23 April 2024
سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۰۰۷۳

زاکانی: شهرداری در هیچ یک از ۹ بارش امسال غافلگیر نشد

علیرضا زاکانی شهردار تهران از آمادگی شهرداری تهران برای بارش‌های مجدد تهران از امشب خبر داد و با اشاره به تشکیل ستادی با حضور شهرداری تهران، پلیس راهور و صدا و سیما، گفت: امسال ۹ بارش داشتیم و در هیچ یک از آنها غافلگیر نشدیم و برخی تنها علاقه خود را بازگو می‌کنند.

علیرضا زاکانی در آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای توسعه شرقی خط ۴ متروی تهران، گفت: خشنودیم که این افتتاح در روزهایی انجام می‌شود که هنوز بوی ایام دهه فجر به مشام می‌رسد. حضور گسترده ملت ایران فراتر از تصورات و باورها بود و یک بار دیگر نشان داد این ملت، ملتی بزرگ و عظیم الشأن است. توجه به ۲۲ بهمن مایه یأس و ناامیدی دشمنان خواهد بود. امیدواریم این راه و حرکت به سمت قله‌ها در زمانی کوتاهتر طی شود و مشکلاتی که مردم از آن رنج می برند به پایان برسد و شادی و عظمت بیشتر را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ناظر به شرایط آب و هوایی شهر تهران و بارش برف اخیر جا دارد از شهروندان تشکر کنم. مردم عزیز تهران خوب و مناسب با رعایت شرایط موجود سختی‌های شرایط آب و هوایی را پشت سر گذاشتند. یکشنبه گذشته با میانگین ۱۹ سانتیمتر بارش به صورت کلی و حدود ۲۶ سانتیمتر بارش در شمال شهر تهران بیشترین بارش را شاهد بودیم، به شکلی که از بهمن سال ۹۶ تا کنون چنین بارشی را نداشته‌ایم و در چنین شرایطی حتی یک جا هم گزارشی از مسدودی و گرفتاری شهروندان نداشتیم. بی تردید ابتدا باید از مردم تشکر کنم و وظیفه خود می‌دانم از همکارانم در شهرداری، پلیس راهور و صدا و سیما قدردانی کنم. برای نخستین بار ستادی تشکیل شد و نشان داد که اگر در کنار هم باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

شهردار تهران تاکید کرد: در شهر تهران ۲۶ هزار نفر در بارش برف اخیر در صحنه خدمت به مردم بودند و با شن پاشی و تلاش خود معابر بزرگ و در مرحله بعد سایر معابر را بازگشایی کردند. در این میان ۱۶ هزار نفر نیروهای فضای سبز و ۱۰۰۰ نفر نیروهای شهربان نیز تلاش کردند.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه تمامی تجهیزات در بارش برف اخیر مشغول خدمت رسانی بود افزود: در کنار این موارد همکاری پلیس راهور، صدا و سیما و مجموعه خبرنگاران رسانه‌ها کمک کردند که این یکشنبه را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: دوباره از امشب مجددا از حدود ساعت ۲۴ و یک بامداد بارش شروع می‌شود که باید برای این نعمت‌ها سجده شکر به جا بیاوریم و البته بار دیگر این ستاد تشکیل شده و کارها را به پیش می‌برد. امسال ۹ بارش داشتیم و در هیچ یک از آنها غافلگیر نشدیم و برخی تنها علاقه خود را بازگو می‌کنند. از امشب نیز این ستاد تشکیل می‌شود و کار جدی است که در آینده نیز ادامه خواهد داشت؛ البته ممکن است در شهر در گوشه‌ای حادثه‌ای رخ دهد.

 
 

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!