پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۰۰۵۸

نماینده مجلس: افتادن روسری دختران در مدارس ممنوع نیست

نماینده مجلس: افتادن روسری دختران در مدارس ممنوع نیست
جواد نیک‌بین عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تنبیه دختران در مدارس و محیط‌های آموزشی دخترانه به دلیل افتادن روسری را کار بسیار غلط و اشتباهی دانست.

به گزارش «فراز»، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در حاشیه بازدید از برخی مدارس دخترانه منطقه ترشیز افزود: افتادن روسری یک دختر در محیط آموزشی و مدرسه دخترانه نه تنها اشکالی ندارد بلکه ممنوع هم نیست.

وی گفت: حتی خود مدیر مدرسه باید به این نتیجه برسد در مدارسی که مشکلی ندارد دختران بتوانند آزادانه بدون روسری ورزش کرده و راه بروند، این نه اشکال شرعی و نه عرفی دارد و اگر مدیر مدرسه‌ای هم برخورد می‌کند کار بسیار غلطی است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: اینکه گفته شده برخی بودجه‌ها مانند کتابخانه‌های مدارس حذف و به نصب دوربین در مدارس اختصاص یافته کار بسیار غلطی است.

وی با اظهار تأسف از اینکه نتوانستیم نسل جوان را به خوبی بشناسیم و با آنها ارتباط برقرار کنیم، افزود: حتی اینکه بعضاً گفته می‌شود مدیران برخی مدارس در شهرستان‌ها به گشتن کیف دانش آموزان می‌پردازند نه تنها کار اشتباه و غلط و ممنوع است بلکه معتقدم تفتیش عقاید و آدم‌ها ممنوع است.

نماز به تنهایی نمی‌تواند معیار ارزیابی در پذیرش مسئولیت‌ها باشد

وی در ادامه در واکنش به سخنانی که گفته شده بود فقط نماز ملاک ارزیابی در پذیرش مسئولیت‌هاست، افزود: هرچند یکی از ملاک‌های آدم‌های خوب نماز است ولی اینکه هر فرد نمازخوان آدم خوبی باشد اصلاً این گونه نیست، برخی از آن‌هایی که پیشانیشان پینه بسته بود و اهل نماز شب و روزه بودند جاسوس و مفسد از کار درآمدند.

این نماینده مجلس با تأکید براینکه نماز به تنهایی نمی‌تواند ملاک و معیار ارزیابی در پذیرش مسئولیت‌ها باشد، تصریح کرد: برخی مسئولان باید در بیان سخنانشان دقت بیشتری داشته باشند.

 
 

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!