پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۵۹۲۳۸

وزیر کشور: آمریکا به این مساله پی برده که ایران بدون برجام هم می‌تواند پیشرفت کند

وزیر کشور: آمریکا به این مساله پی برده که ایران بدون برجام هم می‌تواند پیشرفت کند
احمد وحیدی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در قم، گفت: در دوره ای برخی به اشتباه تصور می کردند که فقط از مسیر توافق با آمریکا مشکلات حل می شود در حالی که در همان سالها نیز آمریکا از هیچ خیانتی علیه ایران دریغ نکرد.

وزیر کشور گفت: آمریکا به این مساله پی برده که ایران بدون برجام نیز می‌تواند پیشرفت کرده و روند روبه رشد خود را دنبال کند از این رو اغتشاشات اخیر را با همین هدف در کشور پایه ریزی کرد.

احمد وحیدی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در قم، افزود: در دوره ای برخی به اشتباه تصور می کردند که فقط از مسیر توافق با آمریکا مشکلات حل می شود در حالی که در همان سالها نیز آمریکا از هیچ خیانتی علیه ایران دریغ نکرد.

وی همچنین بیان کرد: رییس جمهور نسبت به اوضاع مشکلات معیشتی اهتمام بالایی دارد و این مسأله جزو دستور کارهای جدی دولت است و رییس جمهور روزانه به صورت مرتب اوضاع بازار و تورم را بررسی می‌کند. وزیر کشور اضافه کرد: برخی بن بست های اقتصادی در کشور وجود داشته که در حال باز شدن است که آثار و نتایج آن به مرور قابل مشاهده خواهد بود.

وی همچنین با تاکید بر نگرانی های ناشی از نرخ رشد جمعیت، ابراز داشت: در موضوع نرخ جمعیت نگرانی هایی در بخش رشد آن وجود دارد که این کاهش رشد در بیشتر کشورهای اسلامی نیز وجود دارد.

وحیدی در ادامه ابراز داشت: موضوع سبک زندگی نیز از مسایل مهم کشور است که در اغتشاشات اخیر برخی از جلوه‌های مخرب آن نمایان بود و حاکی از این است که دشمن هویت ایرانی و اسلامی مردم ما را هدف قرار داده است.

وزیر کشور امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

 

منبع خبر : ایرنا
منبع: ایرنا
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!