پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۷۹۶۷

نماینده مجلس: آقای رئیس‌جمهور، خبر دارید دلار ۳۸ هزار تومان شده؟

نماینده مجلس: آقای رئیس‌جمهور، خبر دارید دلار ۳۸ هزار تومان شده؟
خانه ملت نوشت : عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: آقای رئیسی، وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی، خبر دارید نرخ دلار به ۳۸ هزار تومان رسیده است؟

رمضانعلی سنگدوینی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۲ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور گفت: رئیس جمهور جناب آیت الله رئیسی در ۳۱ سفر استانی و حدود ۱۵ سفر منطقه‌ای تصمیمات و مصوبات خوبی را در استان‌ها گرفتید در استان گلستان مصوبات خوبی را گذراندید، ولی این مصوبات نیاز به عزم جدی دارد نیاز به مدیران جهادی و انقلابی دارد. استان گلستان از این مدیران انقلابی و جهادی بی بهره است. وزیر کشور خطاب من به حضرتعالی است دو چند جلسه‌ای که با آیت الله رئیسی و وزیر کشور داشتم این تذکر را دادم از شما خواهش می‌کنم تصمیمات و مصوبات را دنبال کنید مردم با این تصمیمات و مصوبات امیدوار شدند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: وضعیت آب شرب و کشاورزی در استان بسیار نگران‌کننده است باید توجه ویژه‌ای بشود. مدیر آب منطقه استان بسیار ضعیف عمل کرده است مگر می‌شود در استان گلستان آب شرب مردم با مشکل مواجه شده باشد، آقای محرابیان وزیر نیرو نیاز است که حتما با توجه به مجوزی که در استان گلستان برای آب شرب از دریای خزر این موضوع هرچه زودتر اجرایی شود. نیاز است سدهای نرباب و میرداماد برای رفع کمبود آب شرب هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: آقای میرکاظمی کجای کار هستید؟ آیا در بین مردم هستید؟ ۷ درصد بودجه استانی را اختصاص داده اید بهتر است بودجه ۱۴۰۱ عینا به ۱۴۰۲ منتقل شود. وضعیت مدیریتی استان بسیار اسفبار است تجدید نظر کنید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: جا دارد از رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه، رئیس مجلس شورای اسلامی، مجمع نمایندگان استان گلستان، وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیر کل دادگستری و دادستان استان در رابطه با پتروشیمی استان گلستان تقدیر و تشکر کنم و از رئیس جمهور می‌خواهم کام مردم استان گلستان، ۹۵ هزار سهامدار را بعد از ۱۷ سال در دهه فجر امسال شیرین کنند و آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان قبل از عید انجام شود.

 

این نماینده مردم در مجلس گفت: آقای رئیسی، وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی، خبر دارید نرخ دلار به ۳۸ هزار تومان رسیده است؟ چه خبر است؟ مردم چه کار کنند؟ گرانی کالا، اقلام و نیازهای خانواده و بسته شدن بانک‌ها برای وام خرد مردم چه وضعیتی است که برای مردم ساخته اید؟ مردم گرفتار هستند و به وام‌های خرد نیاز دارند. مردم در اجاره مسکن با مشکل مواجه هستند.

سنگدوینی درخواست کرد: از قالیباف و هیات رئیسه مجلس می‌خواهم ساماندهی کارکنان دولت را به صحن علنی بیاورند. کارکنان دولت به مجلس رجوع می‌کنند که نیاز است هر چه سریع‌تر ساماندهی کارکنان به نتیجه برسد هر چند که دولت مخالف است آقای رئیسی خودش اعلام کرد انتظار می‌رود هر چه زودتر در دستورکار مجلس قرار گیرد.

وی بیان کرد: وزیر بهداشت وضعیت بهداشت، درمان، تجهیزات پزشکی، دارو و گرانی دارو در استان گلستان شرایط خوبی ندارد، باید رسیدگی شود و بازدید میدانی انجام دهید تا بدانید در چه شرایطی قرار داریم. مردم برای ساخت بیمارستانی در شرق گرگان ۱۲ هزار هکتار زمین اهدا کرده اند نیازمند این است که قولی که داده اید عملی شود. دستگاه توموتراپی یکی از دستگاه‌های درمان سرطان است استان‌های شمالی کشور برای درمان سرطان به این دستگاه نیازمند است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: آقای فتاح لطفا عدالت در توزیع ثروت بیت‌المال رعایت کنید، وضعیت مردم در شهرستان آق قلا مناسب نیست از این منطقه بازدید کنید.

 

منبع خبر : خانه ملت
منبع: خانه ملت
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!