پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ 18 April 2024
چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۵۷۴۷۰

فرمانده بسیج: ۴۷ سازمان جاسوسی ‌جنگ ترکیبی علیه ‌ایران راه انداختند

فرمانده بسیج: ۴۷ سازمان جاسوسی ‌جنگ ترکیبی علیه ‌ایران راه انداختند
سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج ‌از مشارکت ۴۷ سازمان جاسوسی در جنگ ترکیبی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: دشمن هم در جنگ رو در رو و هم جنگ ترکیبی شکست خورده و خود اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها به این موضوع اعتراف کرده‌اند.

به گزارش فراز به نقل از تسنیم، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در اجلاس مجمع بسیجیان استان تهران که در سالن شهید جنگروی سپاه سیدالشهدا (ع) برگزار شد، با اشاره به جنگ ترکیبی در برابر ایران اظهار داشت: در ناآرامی‌های اخیر دشمن از جنگ رو در رو ناامید شده بود لذا به سمت جنگ ترکیبی رفت و در این راه از رسانه و عملیات روانی برای فریب ملت ایران در همراه کردن برخی از ظرفیت‌ها که مستعد بودند بهره جست.

وی افزود: شناخت راهبردها و تاکتیک‌های دشمن برای ما ضروری است و البته دشمن هم در جنگ رو در رو و هم جنگ ترکیبی شکست خورده و خود اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها به این موضوع اعتراف کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج ‌گفت: حوادث و ناآرامی‌های اخیر نشانگر تسلط آمریکایی در کشور بود که البته در 44 سال گذشته تسلط آمریکایی در کشور ما از بین رفته و حالا آمریکای تلاش می‌کند مواضع از دست رفته را بازسازی و دوباره به کشور ما مسلط شود.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در چهار دهه سپری شده از انقلاب اسلامی ملت ایران همواره در برابر فتنه آمریکایی و اسرائیلی‌ها مقاومت و هوشیارانه رفتار کردند و صبر و بردباری ملت موجب شد صف اغتشاشگران از مردم عادی جدا شده و امروز شاهد یأس و ناامیدی دشمن باشیم.

رئیس سازمان بسیج ابراز داشت: این مرحله از فتنه و اغتشاشات برای هفته دوم مهر و همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها توسط دشمنان برنامه‌ریزی شده بود اما براساس یک اتفاقی، زودتر شروع شد و 47 سازمان جاسوسی یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداختند.

وی اضافه کرد: در گام دوم انقلاب و با روی کار آمدن دولت مردمی در مسیر اصلاح برخی ناکارآمدی‌ها که وابسته به اقتصاد غربی بود، گام برداشتیم و امروز براساس آمارهای سازمان‌های بین‌المللی جزو 20 کشور برتر دنیا در حوزه تولید ناخالص داخلی هستیم که البته این نکته برای دشمن دردآور و باوجود تحریم‌های اقتصادی برای ملت‌های دنیا امیدبخش است.

وی گفت: فروش و صادرات نفت ایران امروز به هر میزان که بخواهیم انجام می‌شود و در حوزه علم هم پیشرفت‌های حیرت برانگیز داریم به نحوی که در درمان سرطان از طریق ژن درمانی، ایران یکی از سه کشور قادر به انجام آن است.

رئیس سازمان بسیج تأکید کرد: امروز باید ظرفیت‌های مردمی را به میدان بیاوریم و مردم، جوانان و نخبگان در رأس امور قرار گیرند زیرا رهبری فرمودند که مردم باید از اقتصاد تا فرهنگ سالار خود باشند.

سردار سلیمانی یادآور شد: بسیج اعم از سازمان یافته و غیر سازمان یافته باید در عرصه‌های نقش آفرینی گام دوم انقلاب به میدان بیاید؛ چیزی که رهبری هدف گذاری کردند.

رئیس سازمان بسیج در پایان با تاکید بر اینکه مجمع بسیج کشور به زودی تشکیل می‌شود خاطرنشان کرد: اگر ملت‌ها در این مواقع آگاهی نداشته باشند صدمات جبران ناپذیری می‌بینند، اما ملت ایران در طول این سال‌ها نشان داده که دارای تفکر و بصیرت است و باوجود فتنه‌های سنگین این ملت با تمسک به روحیه انقلابی روبروی استعمار ایستاد و سرمشق بسیاری از ملت‌ها شد.

 

منبع خبر : تسنیم
منبع: تسنیم
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

نقش اصلی روسیه در راه‌اندازی کانال زنگزور؛ ایران دور می‌خورد؟

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!