جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۵۷۳۹۵

در نشست مجلس و قوه قضائه مطرح شد؛ تأکید نمایندگان بر آزادی معترضانی که معاند نیستند

در نشست مجلس و قوه قضائه مطرح شد؛ تأکید نمایندگان بر آزادی معترضانی که معاند نیستند
نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در جلسه امروز در نشست با مسئولان قوه قضائیه تأکید کردند درباره معترضانی که معاند نظام نیستند، رأفت اسلامی لحاظ شود.

به گزارش فراز به نقل از مهر، شهباز حسن پور با اشاره به نشست مشترک و غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی با مسئولان قوه قضائیه گفت: در آستانه روز مجلس این نشست مشترک برگزار شد ویکی از مسائل مهم و مورد تأکید مجلس یازدهم تعامل با سایر قواست.

وی بیان کرد: با توجه به حوادث اخیر کشور، اکثر قریب به اتفاق نمایندگان از رئیس دستگاه قضا درخواست کردند در خصوص افرادی که در حوادث اخیر براثر هیجانات و یا غفلت به خیابان‌ها آمدند، رأفت اسلامی لحاظ شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از افرادی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند، صرفاً براثر هیجانات این اقدام را انجام دادند و تأکید نمایندگان آن بود که افرادی که براثر هیجانات در اعتراضات شرکت کردند و برای دستگاه قضا محرز شده که آنان معاند نظام نیستند، آزاد شوند و مورد رأفت اسلامی قرار گیرند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: البته برخی از افراد در اعتراضات اخیر از طرف سرویس‌های جاسوسی دشمن هدایت می‌شدند و جیره خوار دشمنان هستند و این افراد باعث شهادت بسیجیان مظلوم و مدافعان امنیت شدند که تأکید نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس قوه قضائیه و مسئولان دستگاه قضا آن بود که با این افراد که معاند نظام هستند و از دشمن خط می‌گیرند، برخورد قاطع شود.

 

منبع خبر : مهر
منبع: مهر
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!