جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۵۷۱۷۳

کی‌روش: می‌خواهم با این نظر که «بازیکنان تیم ملی دشمنان ما هستند»، بجنگم

کی‌روش: می‌خواهم با این نظر که «بازیکنان تیم ملی دشمنان ما هستند»، بجنگم
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی گفت: مطمئنم اکثر مردم می‌دانند این بازیکنان در سال‌های طولانی باعث شادی و افتخار آن‌ها شدند. می‌خواهم این ایده و نظریه که بازیکنان تیم ملی دشمنان ما هستند را تخریب کنم و مقابل آن بجنگم. دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را به هم بزنند. کسانی که فکر می‌کنند بازی در جام جهانی مقابل تیم‌هایی مثل انگلیس یا پرتغال مثل بازی پلی استیشن است ولی این مسئولیت بزرگی بر روی دوش ما است.

به گزارش فراز به نقل از فارس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند، تمرکز ما را برهم بزنند.

کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال درباره شرایط روحی تیم و اینکه آیا تیم ملی برای دیدار با ولز آماده است، اظهار داشت: در درجه اول به خاطر حمایت‌های شما تشکر می کنم. هیچ وقت علاقه نداریم داخل زمین باشیم ولی نتوانیم برای هواداران‌مان افتخار کسب کنیم.

 

*باید درون زمین خودمان باشیم

 

وی افزود: ولی نتیجه ای که به دست آمد مطمئنا باعث یادگیری ما مقابل تیمی که در حال حاضر یکی از کاندیداهای قهرمانی این جام است، می‌شود. با رفتار و روند مناسب روحی و ذهنی باید درون زمین فقط خودمان باشیم.

 

*افرادی بازیکنان تیم ملی را دشمن کشور کردند

 

کارلوس کی‌روش گفت: همانطور که دیروز گفتم، بازیکنان در تیم ملی دشمنان ما نیستند. برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند.

 

*می خواهم مقابل این ایده که بازیکنان تیم ملی دشمن هستند، را تخریب کنم

 

سرمربی تیم ملی ادامه داد: مطمئنم اکثر مردم می‌دانند این بازیکنان در سال‌های طولانی باعث شادی و افتخار آن‌ها شدند. می‌خواهم این ایده و نظریه که بازیکنان تیم ملی دشمنان ما هستند را تخریب کنم و مقابل آن بجنگم. دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را به هم بزنند. کسانی که فکر می‌کنند بازی در جام جهانی مقابل تیم‌هایی مثل انگلیس یا پرتغال مثل بازی پلی استیشن است ولی این مسئولیت بزرگی بر روی دوش ما است.

 

*حمله کی روش به یک رسانه درباره لو رفتن ترکیب تیم ملی

 

وی تصریح کرد: به افرادی که این کار را انجام دادند تبریک می‌گویم. نمی‌توانم صحبت‌هایم را تمام کنم بدون اینکه به یک رسانه تبریک بگویم. شما کارتان را خوب انجام دادید چون ترکیب را ساعت‌ها قبل از بازی، صبح اول وقت اعلام کردید. این به ما نشان می‌دهد یک نفر در تیم حضور دارد که با شما صحبت کرده است. همه رسانه‌های ایرانی اینجا هستند ولی شما این کار را انجام دادید. شما یک قهرمان بزرگ هستید.

 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!