پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۰۶۱

معاون رئیس‌جمهور: موضوع تغییر در وزارت راه و شهرسازی جدی است

معاون رئیس‌جمهور: موضوع تغییر در وزارت راه و شهرسازی جدی است
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که «آیا در حال حاضر تغییری در دولت نهایی شده است؟»، عنوان کرد: بحث درخصوص وزارت راه و شهرسازی جدی است که تغییر انجام شود. احتمال زیاد هفته آینده در این حوزه اتفاقاتی رقم بخورد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص صحبت‌های اخیر حجت‌الاسلام رئیسی درباره احتمال برخی تغییرات در دولت و اینکه «اصلاح به معنی عقب‌نشینی نیست»، گفت: این یک امر طبیعی است در همه دولت‌ها و اینطور نیست که اگر مدیری در جایگاه منصوب شد، تا پایان عمر دولت الزاماً در آن جایگاه حضور داشته باشد. این دولت هم از این مسئله مستثنی نیست و در یکسال گذشته هم تغییراتی انجام شده است. در آینده هم اگر در جایی لازم باشد تغییر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این یک امر طبیعی است که دولت برای اینکه بتواند اهداف و برنامه‌های خود را پیش ببرد و به مردم ارائه خدمت کند، نیاز به انجام تغییرات داشته باشد، مانند یک تیم فوتبال که در میانه یک مسابقه برای تجدید قوا اقدام به تعویض می‌کند

حسینی در پاسخ به این سوال که «آیا در حال حاضر تغییری در دولت نهایی شده است؟»، عنوان کرد: بحث درخصوص وزارت راه و شهرسازی جدی است که تغییر انجام شود. احتمال زیاد هفته آینده در این حوزه اتفاقاتی رقم بخورد.

 

منبع خبر : ایلنا
منبع: ایلنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!