پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۶۷۲۵

نماینده مجلس: از مردم عذرخواهی کنیم که یک شربت ساده سرماخوردگی در دسترس نیست

نماینده مجلس: از مردم عذرخواهی کنیم که یک شربت ساده سرماخوردگی در دسترس نیست
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عدم مدیریت به هنگام درون و برون سازمانی باعث شده که به وضعیت کنونی در حوزه دارو دچار شویم.

عبدالحسین روح‌الامینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون بهداشت پیرامون اجرای طرح دارویاری و علت کمبود دارو در بازار بیان کرد: بنده به عنوان دانشجوی ۴۴ ساله حوزه داروسازی و معلمی که بیش از ۳۰ سال در این حوزه تدریس داشته است باید بگویم که صنعت داروسازی یکی از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین صنایع کشور است که زنجیره‌ای از نهادهای مختلف باید در کنار هم قرار گیرد تا محصول نهایی به دست مردم برسد.

وی در ادامه اظهار کرد: بدون برنامه ‌ریزی به هنگام و مدیریت به هنگام و دخالت موثر و پیش بینی شده نمی‌توان محصول را به دست مصرف کننده رساند. از سال گذشته در تمام سطوح در جلساتی که برگزار شد ما مطالب را به عالی‌ترین مقام‌ها منتقل کردیم. امروز صنعت داروسازی مظلوم واقع شده و باید از آن دفاع شود چرا که تیرماه امسال با ۱۰۰ امضاء به ریاست جمهوری هشدار دادند که اگر به این مطالب رسیدگی نشود دچار مشکل اساسی خواهیم شد. اما به این هشدارها توجهی نشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی‌رغم هشدارهای داده شده، عدم مدیریت به هنگام درون و برون‌سازمانی منجر به وضعیت کنونی شده است. همه ما باید از مردم عذرخواهی کنیم که امروز حتی یک شربت ساده سرماخوردگی و آنتی هیستامین در دسترس نیست و مردم با مشکل مواجه هستند.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!