جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۶۴۷۶

سپاه: دستگیری لیدرها و سرحلقه‌ مرتبط با مسیح علینژاد در فردیس

سپاه: دستگیری لیدرها و سرحلقه‌ مرتبط با مسیح علینژاد در فردیس
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان فردیس: طی کمتر از ۲۴ ساعت عوامل این خرابکاری و بی حرمتی به مصلای فردیس، سرگروه و سرحلقه آن که با رسانه‌های معاند در ارتباط بود و فیلم ها برای او ارسال می‌شد، همگی توسط اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس البرز از دستگیری ۶ نفر از عوامل و سرحلقه‌‌های مرتبط با رسانه‌های معاند در مورد حرمت شکنی و آتش زدن مصلی فردیس در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
 
سرهنگ پاسدار احسان علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص شناسایی و دستگیری لیدرها و سرحلقه‌ مرتبط با مسیح علینژاد در شهرستان فردیس توسط سازمان اطلاعات سپاه، اظهار کرد: در روز ۱۷ آبان افرادی با کوکتل مولوتوف به حرمت شکنی و آتش‌زدن مصلای امام خمینی شهرستان فردیس اقدام کردند. 
 
وی افزود: پرتاب کوکتل مولوتوف توسط عوامل اغتشاشگر به درب و حیاط مصلا صورت گرفته که فقط منجر به آتش سوزی در درب حیاط و سردرب مصلا شده و با توجه به اصابت کوکتل مولوتوف به آسفالت کف حیاط، خوشبختانه به داخل مصلی آسیبی نرسیده است.
 
این مقام مسؤول گفت: طی کمتر از ۲۴ ساعت عوامل این خرابکاری و بی حرمتی به مصلای فردیس، سرگروه و سرحلقه آن که با رسانه‌های معاند در ارتباط بود و فیلم ها برای او ارسال می‌شد، همگی توسط اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شدند. 
 
وی افزود: ۶ نفر در این خصوص دستگیر و برای رسیدگی به جرائم، به مراجع قضایی تحویل شدند.

 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!