پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۶۴۷۰

پلیس کشته شدن دختر ۲۰ ساله در پیاده راه فرهنگی رشت را تکذیب کرد

پلیس کشته شدن دختر ۲۰ ساله در پیاده راه فرهنگی رشت را تکذیب کرد
سرهنگ محمود حافظی فرمانده انتظامی در رابطه با تصاویری که به طور گسترده از اوایل دیشب با عنوان کشتن دختر جوان رشتی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده با تشریح وقایع میدان شهرداری و خیابان علم الهدی رشت گفت: در ازدحام تجمع پیاده راه فرهنگی رشت، دختری حدودا ۲۰ ساله از ناحیه سر دچار آسیب می‌شود که بلافاصله عوامل اورژانس او را برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌کنند. پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به وی چندان جدی نبوده است.

سرهنگ "محمود حافظی" افزود: پس از ورود عوامل بسیج برای برقراری نظم خیابان علم‌الهدی، عده‌ای قصد آشوب و درگیری با ماموران را داشتند که سرانجام با هدایت عوامل بسیج و همکاری شهروندان جمعیت متفرق شدند.

به نوشته ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت، وی با اشاره به جوسازی رسانه‌های معاند و دروغ‌پردازی در مورد کشتن شهروندان به دست ماموران خاطرنشان کرد: در ازدحام تجمع پیاده راه فرهنگی رشت، دختری حدودا ۲۰ ساله از ناحیه سر دچار آسیب می‌شود که بلافاصله عوامل اورژانس او را برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌کنند.

وی عنوان کرد: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به وی چندان جدی نبوده است.

این مقام‌انتظامی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و عزم جدی پلیس و دستگاه قضایی در مقابله با مخلان نظم و امنیت گفت: نظر پزشک معالج و گفت و گوی این دختر جوان با کادر درمان و دوستان دانشگاهی‌اش در بیمارستان حکایت از خوب بودن وضع عمومی وی دارد.

بر این اساس، هم‌اکنون برابر نظر پزشک معالج، این دختر جوان برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!