جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
کد خبر: ۵۳۷۸۹

بازنشستگان بخوانند/ چرا واریز حقوق این گروه از بازنشستگان عقب افتاد؟

بازنشستگان بخوانند/ چرا واریز حقوق این گروه از بازنشستگان عقب افتاد؟
گزارش‌ها حاکی از آن است که اختلالات بانکی، عامل عدم واریز حقوق برای بازنشستگانی بوده که در روزهای تعطیل باید حقوق برای آنها واریز می‌شد.

در حالی دولت پرداخت حقوق بازنشستگان با احکام جدید را از بیستم شهریورماه آغاز کرده که عدم واریز حقوق برای برخی بازنشستگان در روزهای گذشته باعث نگرانی آنها شده بود.

اما گزارش‌ها حاکی از آن است که اختلالات بانکی، عامل عدم واریز حقوق برای بازنشستگانی بوده که در روزهای تعطیل باید حقوق برای آنها واریز می‌شد.

بر همین اساس، این گروه گفته شده که دیروز حقوق برایشان واریز می‌شود.

بنا به این گزارش، واریز ششمین حقوق ۱۴۰۱ بازنشستگان کارگری که براساس وعده‌ها عددی متفاوت خواهد بود، از بیستم شهریورماه آغاز شده است و مستمری بازنشستگان براساس حروف الفبا واریز می‌شود.

طبق احکام جدید صادر شده، بازنشستگان تامین‌اجتماعی از ۲۰ تا ۳۱ شهریور ماه حقوق و مزایای خود را با اعمال ۳۸ درصد افزایش به علاوه ۵۵۰ هزار تومان دریافت ‌می‌کنند.

درحال حاضر بازنشستگان مشمول می‌توانند علاوه بر مشاهده احکام جدید، افزایش اعمال شده بر روی فیش‌ مستمری شهریور ماه مشاهده کنند.

تا ماه گذشته، مستمری بازنشستگان سایر سطوح بگیر سازمان تامین اجتماعی بر مبنای افرایش ۱۰ درصدی پرداخت می‌شد. این شیوه افزایش به دنبال مداخله مجلس باطل اعلام شد. در نتیجه دولت پذیرفت تا برای این گروه از بازنشستگان افزایش سی‌ و هشت درصدی در نظر بگیرد.

سازمان تامین اجتماعی بالغ بر ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته دارد. از این تعداد، یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر سایر سطوح بگیر هستند.

 

 

 

 

منبع خبر : خبرآنلاین
منبع: خبرآنلاین
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!