جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۳۷۶۶

واکنش مرندی به ادعای نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامتی رهبر انقلاب

واکنش مرندی به ادعای نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامتی رهبر انقلاب
مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درخصوص مسائل مرتبط با ایران توصیف کرد.

محمد مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به گزارش ادعایی روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامتی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای واکنش نشان داد.

وی نوشت: ادعای نیویورک تایمز یک روز پیش از ایراد سخنرانی توسط آیت‌الله خامنه‌ای مطرح شده است.

مرندی ادامه داد: آنها ادعا کردند که از چهار نفر مطلع با وضعیت سلامتی ایشان (رهبر انقلاب) اطلاعات کسب کرده‌اند. تصور کنید که نیویورک تایمز و سایر رسانه‌های غربی در مورد دیگر موضوعات مرتبط با ایران چقدر وحشتناک و مغرضانه عمل می‌کنند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روز جمعه در گزارشی به نقل از چهار منبع آگاه ادعا کرده بود که رهبر معظم انقلاب به تازگی یک جراحی داشته‌اند و وضعیت سلامتی ایشان چندان مساعد نیست.

این در حالی است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در هفته‌های گذشته دیدارهای مکرری انجام داده و روز گذشته نیز به مناسبت روز اربعین حسینی در حسینیه امام خمینی در مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی حضور یافتند و به ایراد سخنرانی پرداختند.

ایشان در بخشی از سخنان خود در این مراسم با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه بدخواهان و رهزنان حقایق بر ضد حوادث مهمی همچون راهپیمایی شورانگیز اربعین، همگان را به وظیفه‌شناسی سفارش و خاطرنشان کردند: دو جمله حیاتی و جاودانی قرآن یعنی تواصی به حق و تواصی به صبر برای همیشه و بخصوص برای امروز ما یک دستورالعمل اساسی است.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!