شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ 30 March 2024
سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۳۶۶۰

درگیری دوباره بین همسایگان شمالی ایران؛ ۴۹ سرباز ارمنستانی کشته شدند

درگیری دوباره بین همسایگان شمالی ایران؛ ۴۹ سرباز ارمنستانی کشته شدند
نخست وزیر ارمنستان تلفات این کشور طی درگیری‌های شدید شامگاه دوشنبه (دیشب) با جمهوری آذربایجان را اعلام کرد.

ساعتی بعد از تاکید مقام‌های جمهوری آذربایجان بر تلفات این کشور طی درگیری‌ها با ارمنستان، نخست‌وزیر ارمنستان شمار کشته‌های طرف ارمنستانی در این درگیری‌ها را اعلام کرد.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان تلفات این کشور طی درگیری‌های شدید شامگاه دوشنبه (دیشب) با جمهوری آذربایجان را اعلام کرد.

منابع رسانه‌ای در ایروان خبر دادند، نخست‌وزیر ارمنستان در پارلمان این کشور حضور یافت و برای قانونگذاران این کشور درباره درگیری‌های شدید با جمهوری آذربایجان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، نیکول پاشینیان در پارلمان ارمنستان اعلام کرد که ۴۹ سرباز ارمنستانی در جریان درگیری‌های شامگاه دوشنبه (دیشب) کشته شدند.

به گفته نخست‌وزیر ارمنستان، نظامیان جمهوری آذربایجان شب گذشته به مواضع ارمنستان حمله کردند. نیکول پاشینیان با بیان اینکه درگیری مرزی ادامه دارد، تصریح کرد که شدت درگیری‌ها کاهش یافته است.

تاکید نخست‌وزیر ارمنستان بر کشته شدن ۴۹ نیروی نظامی این کشور در شرایطی انجام شده که پیش از این وزارت خارجه جمهوری آذربایجان  اعلام کرد که درگیری‌های شب گذشته از نیروهای نظامی ارتش این کشور تلفات گرفته است.

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه خود بدون اشاره دقیق به تعداد تلفات این کشور، نیروهای نظامی ارمنستان را عامل آغاز این درگیری‌ها خوانده بود

 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!