جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۳۶۵۱

دستگیری ۶۲ دلال ارزی در پایانه‌های مرزی اربعین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح مبارزه با دلالان ارزی و کشف بیش از ۴۶ میلیون دینار عراقی به همراه انواع کالای قاچاق در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه خبر داد.

سردار غلامرضا رضائیان در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در راستای ارائه خدمات مضاعف به زائران عتبات عالیات در گردهمایی بزرگ پیاده روی اربعین و مقابله با هرگونه سوء‌استفاده احتمالی اقتصادی، طرح مبارزه با دلالان ارزی اجرا شده و تا پایان اربعین حسینی (ع) با اولویت استقرار در مرزها ادامه دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این مرحله از اجرای طرح ۶۲ فروشنده غیرمجاز ارز را در پایانه های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی و میزان بیش از ۴۶ میلیون دینار عراقی به همراه شش دستگاه خودروی سواری بنز، ۲۷۰ هزار عدد محموله دارویی، ۱۱ دستگاه تلفن همراه و سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: هچنین برای سهولت دسترسی زائران به وجه نقد با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان بانک‌های عامل، ۱۰ دستگاه خودپرداز سیار در پایانه مرز شلمچه مستقر شد.

رضائیان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از هموطنان درخواست کرد در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه رفتار اقتصادی مشکوک موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا به همکاران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در پایانه های مرزی گزارش دهند.

 

منبع خبر : خبرآنلاین
منبع: خبرآنلاین
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!