پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۳۵۷۱

نوید محمدزاده: درباره ممنوع‌الکاری هیچ چیزی به صورت رسمی به من اعلام نشده

نوید محمدزاده: درباره ممنوع‌الکاری هیچ چیزی به صورت رسمی به من اعلام نشده
نوید محمدزاده گفت درباره ممنوع‌الکاری هیچ چیزی به صورت رسمی به من اعلام نشده و در حال بازی در سریال «آکتور» هستم.

 

نوید محمدزاده در نشست خبری «شب داخلی دیوار» ساخته وحید جلیلوند در جشنواره ونیز به حواشی ایجاد شده در مورد ممنوع الکاری خود توضیح داد.

نوید محمدزاده در این نشست خبری گفت: «برای این نقش در دو ماه نزدیک هفده کیلو کم کردم و هفت ماه با یک رژیم سخت حفظش کردم تمرین‌های ندیدن زیادی داشتیم و از شروع فیلم‌برداری فقط یک بار لوکیشن را دیدم و این فیلم باعث شد خانواده و دوستان و عشقم را بهتر ببینم و باعث شد به نوید حقیقی نزدیک تر بشوم»

این فیلم سینمایی که سومین ساخته وحید جلیلوند پس از دو فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» و «بدون تاریخ، بدون امضا» است، در بخش مسابقه اصلی جشنواره ونیز ۲۰۲۲ رونمایی می‌شود و با دیگر فیلم‌های این بخش به رقابت خواهد پرداخت.

در خلاصه داستانی که جشنواره ونیز از این فیلم سینمایی منتشر کرده است، چنین آمده است:

علی؛ مردی نابینا، در تلاش است تا خودکشی کند که در زمان انجام این کار، سرایدار ساختمانی که در آن زندگی می‌کند، او را متوقف می‌کند. در همین حین به او اطلاع می‌دهند که پلیس در جستجوی زنی است که فرار کرده و در جایی از ساختمان مخفی شده است. علی کم کم متوجه می‌شود که لیلا زن فراری داخل آپارتمانش است.

این زن در تظاهراتی شرکت کرده که منجر به هرج و مرج شده است، پلیس او را می‌گیرد و در هنگام بردنش به ماشین، زن پسر چهار ساله‌اش را گم می‌کند و همین امر موجب شوکه شدن او می‌شود.

رفته رفته، علی از لحاظ عاطفی به زن فراری (لیلا) وابسته می‌شود. او که مشتاق فرار از واقعیت است، کمک به لیلا به پناهگاهی در دنیای تخیل او تبدیل می‌شود.

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!