جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ 19 April 2024
سه‌شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۵۲۴۵۴

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس: دستورالعمل‌های الگو‌های عفاف و حجاب در حال اجراست

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس: دستورالعمل‌های الگو‌های عفاف و حجاب در حال اجراست
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با اشاره به اینکه فرودگاه شیراز در سطح بین‌المللی فعال و سومین فرودگاه پرتردد در ایران است که روزانه ۱۰ هزار تردد مسافر را داریم و حدود ۲ هزار کارمند در بخش‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، گفت: دستورالعمل‌های الگو‌های عفاف و حجاب در این فرودگاه در حال اجرا است.

غلامرضا کریم آقایی بعد از ظهر امروز در نشست جلسه عفاف و حجاب که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس و جمعی از کارکنان فرودگاه برگزار شد، ضمن تاکید بر ادامه راه شهدا اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون رشادت‌ها، جانفشانی و ایثارگری‌های شهدای مدافع امنیت و حرم است.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه شیراز در سطح بین‌المللی فعال و سومین فرودگاه پرتردد در ایران است که روزانه 10 هزار تردد مسافر را داریم و حدود 2 هزار کارمند در بخش‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، گفت: دستورالعمل‌های الگو‌های عفاف و حجاب در این فرودگاه در حال اجرا است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با بیان اینکه حجاب مصویت است نه محدودیت، خاطرنشان کرد: حجاب و پوشش اسلامی و به تبع آن، حفظ نظام خانواده و رعایت آن ایمنی خود فرد را تضمین می‌کند.

زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس نیز در این جلسه ضمن تاکید به جایگاه و اهمیت حجاب، گفت: بانوان به عنوان الگو نقش و سهم بسزایی در گسترش فرهنگ حجاب در جامعه دارند.

وی با یادآوری اینکه نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت‌های باور‌های دینی مستلزم برنامه‌ریزی است، گفت: برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف در سازمان‌ها و ارگان‌ها در حال اجرا است و مسئله عفاف و حجاب در فرودگاه شیراز بعنوان ورودی سومین حرم اهل بیت باید رعایت شود.

یقطین با تصریح بر اینکه در راستای تحکیم خانواده که مهم‌ترین نیاز و یکی از اهداف مهم است، مجموعه ادارت و سازمان‌ها در موضوع عفاف و حجاب مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، گفت: احیا و تکریم شخصیت بانوان در ترویج حجاب اسلامی امری لازم و ضروری است و باید شان بانوان نیز در هر موقعیتی حفظ شود و با یک ارتباط صحیح و درست موضوع عفاف و حجاب به آن‌ها تذکر و یادآوری کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به چهارشنبه‌های طلایی در شیراز، بیان کرد: در تلاش هستیم که با راه اندازی کارگاه‌ها در ادارت و سازمان‌ها فرهنگ حجاب را ترویج و مورد تاکید قرار دهیم.

یقطین در پایان همایش عفاف و حجاب از پیشتازی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز در حوزه آموزش در برگزاری موضوع عفاف و حجاب در بین تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها نیز قدردانی کرد.

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

نقش اصلی روسیه در راه‌اندازی کانال زنگزور؛ ایران دور می‌خورد؟

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!