سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۲۴۵۲

آث میلان همچنان به دنبال جذب مهدی طارمی

آث میلان همچنان به دنبال جذب مهدی طارمی
«از ایتالیا و انگلیس گزارش‌هایی مبنی بر علاقه باشگاه‌های بزرگ این کشورها به طارمی منتشر شده است. با توجه به آنچه که اکنون در ایران مطرح شده، باشگاه میلان که مدتهاست این مهاجم را دنبال می‌کند، یک پیشرفت جدید در مذاکره با پورتو برای طارمی داشت اما دوباره با سخت گیری باشگاه پورتو مواجه شد.»

روزنامه رکورد پرتغال امروز در خبری مدعی شد آث میلان ایتالیا همچنان پیگیر جذب مهدی طارمی است اما مذاکرات ایتالیایی‌ها با مخالفت باشگاه پرتغالی همراه شده است.

این روزنامه نوشت: «مطبوعات ایران پیشرفت جدید میلان را برای جذب طارمی تضمین می‌کنند. میلانی‌ها مدتهاست که این مهاجم را دنبال می‌کنند.»

در ادامه این مطلب آمده است: «از ایتالیا و انگلیس گزارش‌هایی مبنی بر علاقه باشگاه‌های بزرگ این کشورها به طارمی منتشر شده است. با توجه به آنچه که اکنون در ایران مطرح شده، باشگاه میلان که مدتهاست این مهاجم را دنبال می‌کند، یک پیشرفت جدید در مذاکره با پورتو برای طارمی داشت اما دوباره با سخت گیری باشگاه پورتو مواجه شد.»

روزنامه رکورد همچنین به درخواست رئیس باشگاه پورتو برای فروش بازیکنان اصلی این تیم اشاره کرده است: «پینتو دا کوستا (رئیس پورتو) قبلاً اعلام کرده بود که بازیکنان اصلی سرجیو کونسیسائو تنها با پرداخت مبلغ فسخ قرارداد که در مورد طارمی ۶۰ میلیون یورو است، می‌توانند از این تیم جدا شوند.»

به این ترتیب باوجود علاقه باشگاه میلان به جذب طارمی هنوز مذاکرات دو باشگاه بی نتیجه مانده است. طارمی در تمرینات پیش فصل پورتو حضور داشت و اخیراً هم در بازی دوستانه مقابل موناکو گلزنی کرد.

در حالی که باشگاه پورتو حضور پررنگی در نقل و انتقالات اروپا دارد و در ماه‌های اخیر هم چند بازیکن به تیم‌های بزرگ ترانسفر کرده اما سرمربی پورتو خواهان ادامه کار با طارمی شده است. این مهاجم ایرانی تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد و بعید است حداقل تا نقل و انتقالات زمستانی اجازه جدایی از پورتو را پیدا کند.

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!