جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۲۴۴۵

ورود سپاه به «مقابله با بدحجابی» در دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها

ورود سپاه به «مقابله با بدحجابی» در دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها
استاندار فارس گفت: معاونت اجتماعی سپاه طرح «چهارشنبه طلایی» را مخصوص دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها اجرا کند.

محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس با تشکر از وحدت و عزمی که برای ترویج عفاف و حجاب در استان اتفاق افتاده است، گفت: وزیر کشور در سفر به فارس اعلام کرد که بیشترین نگرانی برای شیراز بود، اما رتبه اول ترویج حجاب و عفاف را شیراز کسب کرده است.

او گفت: در این راه کسی نگاه عقده‌گشایی یا برخورد احساساتی ندارد و همه نگاه‌ها در جهت اصلاح است و پلمب شدن برخی از مکان‌ها نیز براساس مصوبه این شورا بوده است.

استاندار فارس گفت: اگر فروشنده کشف حجاب کرده تا آخر تابستان آن مکان پلمب می‌شود که این مصوبه شورای فرهنگ عمومی است، اما علت خلاف و توقیف نیز باید شفاف و مشخص باشد.

ایمانیه با تاکید بر استمرار طرح ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، گفت: نگاه اسلام این است که هدایت تک تک افراد مهم است و اگر یک نفر نیز احیا شود ارزش دارد در همین راستا نیز وزیر کشور اصرار داشتند که کار مردمی شود و از آنجا که چهارشنبه‌های طلایی شیراز در کشور غوغا کرده و درخواست وزیر این بوده که این طرح دو برابر شود.

او خطاب به معاونت اجتماعی سپاه فجر گفت: به تدریج گروه‌های چهارشنبه طلایی به مردم سپرده و نهایت کرامت را برای افراد بدحجاب رعایت شود. همچنین در مقابل اقدامات انجام شده برای مقابله با بدحجابی توضیح داده شود.

ایمانیه با اشاره به بازگشایی دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها گفت: معاونت اجتماعی سپاه طرح چهارشنبه طلایی را مخصوص دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها اجرا کند.

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز در این جلسه درباره پلمب اماکنی از جمله باغ شهرها گفت: باغ شهری‌هایی که پلمب شد مرکز فساد بود تا مستندات کافی نبوده اقدام نشده و این امور با رای قاضی صورت گرفته است.

او گفت: اگر فردی در مقابل تذکر رعایت حجاب ابراز ندامت کرد تخفیف داده می‌شود، اما اگر سماجت و لجاجت داشته باشد برخورد قهری می‌شود.

 

منبع خبر : خبر آنلاین
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!