سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ 23 April 2024
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۵۲۳۰۷

سرمربی بارسلونا در انتظار مجوز ویژه؛ سفر به ایران برای ژاوی دردسر شد؛ آمریکا ویزا نمی‌دهد

ژاوی نمی‌تواند بارسلونا را در سفر به ایالات متحده همراهی کند و علت آن، حضور متعدد او با السد در ایران عنوان شده است. بارسلونا فردا راهی آمریکا خواهد شد و در آنجا 4 بازی دوستانه پیش فصل برای این تیم پیش بینی شده است. مهمترینش قطعا بازی برابر رئال در لاس وگاس خواهد بود.

ژاوی نمی تواند بارسلونا را در سفر به ایالات متحده همراهی کند و علت آن، حضور متعدد او با السد در ایران عنوان شده است.

 

بارسلونا فردا راهی آمریکا خواهد شد و در آنجا 4 بازی دوستانه پیش فصل برای این تیم پیش بینی شده است. مهمترینش قطعا بازی برابر رئال در لاس وگاس خواهد بود.

از این فهرست می توان فهمید ژاوی روی 5 بازیکن حساب نمی کند: نتو، ریکی پویج، ساموئل اومتیتی، مارتین برایثویت و اسکار مینگسا خروجی های بارسلونا هستند و باید تا پایان نقل و انتقالات به دنبال یک تیم دیگر برای خود باشند.

در این فهرست اما نام فرانکی دی یونگ به چشم می خورد. ستاره هلندی که بارسا با انتقال او به منچستر موافقت کرده ولی خودش اصرار به ماندن دارد. خوان لاپورتا، رئیس بارسا دیروز تایید کرده بود که دی یونگ به تور آمریکا خواهد رفت. با این وجود مشخص نیست که دی یونگ فصل بعد همچنان برای بارسا بازی خواهد کرد یا بالاخره به جدایی رضایت می دهد.

نکته قابل توجه اما غیبت ژاوی در این تور است و مربی بارسلونا به دلیل مشکل گذرنامه و عدم دریافت ویزای آمریکا نمی تواند تیمش را در سفر به میامی همراهی کند.

موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا دقایقی پیش اعلام کرد که باشگاه به ژاوی اطلاع داده است که آمریکا به وی ویزا نداده و در تلاشند تا این مشکل را هر چه سریع تر حل کنند و او بتواند به تیم در میامی ملحق شود.

دلیل ویزان ندادن آمریکا به ژاوی، سفرهای متعدد ژاوی همراه با السد به ایران است. ژاوی چه به عنوان بازیکن و چه مربی در سال های گذشته بارها به ایران سفر کرد و برابر استقلال و پرسپولیس قرار گرفت و حالا همین قضیه برای او مشکل ساز شده است.

او آخرین بار 19 می 2019 در ایران حضور داشته است. طبق قوانین ایالات متحده، تمام کسانی که در گذرنامه های شان مهر ورود به ایران خورده باشد، برای ورود به آمریکا نیاز به مجوز ویژه دارند. بارسلونا به دلیل تعطیلی شنبه و یکشنبه باید تا دوشنبه برای رفع این مشکل صبر کند. در حال حاضر تنها ژاوی از اردوی بارسا با چنین مشکلی مواجه است و باید دید در نهایت چه زمانی می تواند راهی آمریکا شود.

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!