جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۷۳۱

جزئیات سرقت از یک شعبه بانک ملی

در پی سرقت از شعبه دانشگاه بانک ملی ایران، معادل ۱۶۸ صندوق اجاره‌ای آسیب دیده و هنوز میزان دقیق خسارات وارده به صاحبان این صندوق‌ها مشخص نشده که بانک، صاحبان این صندوق‌ها را برای بررسی دقیق میزان خسارات فراخوانده است.

روز گذشته اعلام شد که در شعبه دانشگاه بانک ملی ایران سرقتی رخ داده و تعدادی از صندوق‌های اجاره‌ای این شعبه به سرقت رفته است. 

در این زمینه، اکنون براساس اعلام بانک ملی  مشخص شده که تعداد دقیق صندوق‌های اجاره‌ای آسیب دیده در حادثه رخ داده در شعبه دانشگاه بانک ملی ۱۶۸ صندوق است.

همچنین، این بانک اعلام کرده که در سرقت رخ داده برخی دیگر از صندوق‌های این شعبه آسیبی ندیده‌اند.

البته، بانک ملی اینکه گفته شد در جریان سرقت روز گذشته، ۱۰۰۰ صندوق اجاره‌ای به سرقت رفته را نیز تکذیب کرد. 

در این بین، تاکنون مشخص نشده که میزان خسارت وارد شده به صندوق‌های اجاره‌ای چقدر بوده زیرا، بر اساس اعلام بانک ملی، فقط صاحبان صندوق‌ها از محتوا و ارزش آن‌ها مطلع هستند که بانک با صاحبان این صندوق‌ها تماس گرفته و به بانک فراخوانده است تا جزئیات این صندوق‌ها را اعلام کنند. 

فارغ از این، اینکه صندوق‌های اجاره‌ای این شعبه از بانک ملی تحت پوشش بیمه قرار داشته یا خیر، مشخص نیست. بنابراین، مشخص نیست که در پی سرقت رخ داده، مسئولیت پرداخت خسارات وارده به صاحبان صندوق‌ها بر عهده بانک است یا بیمه؟ 

گفتنی است که بانک ملی در پاسخ به این سوال ایسنا درباره وضعیت پرداخت خسارات وارده یه صندوق‌های اجاره‌ای آسیب دیده در سرقت روز گذشته شعبه دانشگاه این بانک پاسخی نداد و اعلام کرد که به‌زودی توضیحات تکمیلی بانک در این زمینه منتشر خواهد شد.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!