جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۱۲۳۲

سرزمین موعود ارزهای دیجیتال کجاست؟

یک مقام ارشد بانکی معتقد است که رویکرد از بالا به پایین در مورد تدوین سیاست ارزهای دیجیتال به دبی کمک می‌کند تا به عنوان مقصدی برای این صنعت در امارات شود.

رونیت گوس، رئیس جهانی بانکداری، فین‌تک و دارایی‌های دیجیتال گفت: به تازگی در بازار جهانی دبی وابوظبی یک تنظیم‌کننده دارایی مجازی معرفی شده است که در حال ایجاد چارچوب‌هایی برای تنظیمات در این حوزه بر اساس مقررات است.

در حال حاضر، دبی و ابوظبی، در زمان انتقال هسته عملیاتی توسط ارائه‌دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال دچار مشکل شده‌اند.

همچنین بر اساس گزارش‌های تایید نشده، بنیان‌گذاران صرافی ارزهای دیجیتال هندی  اخیرا به دبی نقل مکان کرده‌اند. کریپتو دات کام و بای بیت پایگاه‌هایی را در امارات متحده عربی راه‌اندازی کرده‌اند و بایننس نیز چند روز پس از اینکه FTX تاییدیه مشابهی را دریافت کرد، مجوزهای رمزنگاری را در دبی به دست آورد.

وی اظهار کرد: «دستور کار طرفدار آینده یا طرفدار فناوری می‌گوید که اقتصادهای بزرگ‌تر و سیستم‌های بزرگ‌تر مانند تانکرهای نفت هستند و مکان‌های کوچک مانند یک استارت‌آپ یا یک قایق تندرو، می‌توانند سریع‌تر حرکت کنند».

من در مقایسه با بسیاری از کشورها و به طور کلی صحبت می‌کنم بنابراین شما فقط می‌توانید به آمار، تعداد روزها، تعداد ساعات صرف شده نگاه کنید و دریابید که فرآیند ادغام یک تجارت در این مکان نسبتا آسان است.

وی افزود: اگرچه هنوز روزهای اولیه است اما این روند نسبت به سال‌های گذشته نسبتا ساده شده است البته هنوز کامل نیست اما  نوعی عالی در چند قدم اول است.

فورکس نیوز در ادامه نوشت، وی بیان کرد: مدیریت کامل همه‌گیری کووید-۱۹ نیز به جذب استعدادهای سطح بالا کمک کرد. بسیاری از بنیانگذاران Web۳ و کریپتو از هند، چین، روسیه، اروپای غربی و بریتانیا نیز به دبی نقل مکان کرده‌اند.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!