پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۰۹۹۱

ایموجی‌های جدید به واتس‌اپ اضافه شدند

در جدیدترین نسخه بتای واتس‌اپ، ایموجی‌های جدید به این سرویس پیام رسان اضافه شدند.

همه ایموجی‌های جدید را که هر سال اضافه می شوند، دوست دارند. با یونی‌کد ۱۴ که دراندروید ۱۲ ال و iOS ۱۵.۴ معرفی شد، کاربران مجموعا ۳۷ ایموجی جدید دریافت کردند که به آنها اجازه می دهد با استفاده از این شکلک‌ها، واکنش خود را به شکل زیباتر و معنادارتری ابراز کنند. منطقی است که بزرگترین پیام رسان جهان این ایموجی‌ها را اضافه کند و اکنون واتس‌اپ در جدیدترین نسخه بتای خود، این فرصت را برای کاربرانش فراهم کرده است.

طبق مشاهدات وب سایت WABetaInfo، نسخه ۲.۲۲.۸.۸ واتس‌اپ، ایموجی یونی‌کد ۱۴ را که شامل صورتک در حال ذوب و ایموجی‌های جدید دیگر است، اضافه می‌کند. بسیاری از این ایموجی‌ها با رنگ پوست متنوع عرضه شده اند و شامل انواع جدید ایموجی‌های فعلی هستند. جدیدترین به روزرسانی ایموجی‌ها در مقایسه با آپدیت ۱۳ که شامل ۵۵ ایموجی‌ جدید بود و آپدیت ۱۲ که ۶۱ ایموجی جدید اضافه کرده بود، کوچک است اما ایموجی‌هایی را اضافه می کند که احتمالا وارد استفاده روزمره می شوند.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، شاید اضافه شدن این ایموجی‌ها در واتس‌اپ به دلیل شمار زیاد افرادی که به آن دسترسی دارند، مهم‌تر از معرفی آن در اندروید یا iOS باشد.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!