پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۹۵۳۸

وال‌ استریت هفتادمین رکورد خود در سال ۲۰۲۱ را ثبت کرد

بازارهای سهام آسیایی امروز پس از اوج وال‌ استریت به بالاترین سطح خود و رکورد موارد جدید کرونا در ایالات‌متحده شاهد روند متفاوتی بود.

سهام توکیو و سئول کاهش یافتند، در حالی که سهام شانگهای و هنگ‌کنگ افزایش داشتند. وال‌ استریت هفتادمین رکورد خود در سال ۲۰۲۱ را ثبت کرد.

پس از پیش‌بینی رشد ۲۰ درصد مجموع تجارت چین در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال قبل، شاخص ترکیبی شانگهای ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۳۶۲۶.۵۸ رسید. شاخص نیکی درتوکیو با ۰.۳ درصد کاهش به ۲۸۸۲۶.۴۱ واحد رسید؛ در حالی که شاخص هنگ‌سنگ در هنگ‌کنگ با ۰.۲ درصد رشد به ۲۳۱۳۴.۸۸ واحد رسید. کوسپی در سئول با ۰.۴ درصد کاهش به ۲۹۸۳.۴۸ واحد رسید و شاخص اس اندپی سیدنی با ۰.۳ درصد کاهش به ۲۹۸۱.۲۴ رسید.

شاخص اس‌اندپی بی‌اس‌ای هند با ۰.۲ درصد رشد به ۵۷۹۵۰.۹۷ واحد رسید و  سهام نیوزیلند و بانکوک افزایش یافتند؛ در حالی که سنگاپور و جاکارتا عقب‌نشینی کردند.

به نظر می‌رسد نگرانی سرمایه‌گذاران در مورد سویه اُمیکرون با توجه به علائم خفیف ممکن است بر محدودیت‌های فعالیت‌های اقتصادی تاثیر کمتری داشته باشد. با این حال، بازارها در مورد تاثیر این سویه که به شدت در حال گسترش است و به سرعت به نوع غالب تبدیل خواهد شد اطمینان ندارند.

 

منبع خبر : ایسنا
منبع: ایسنا
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!