پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۹۳۷۷
فعالیت سامانه‌ی بارشی در نقاطی از کشور

شب بارانی در انتظار پایتخت

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی در کشور گفت: امروز در استان‌های اردبیل، آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران و از اواخر وقت در البرز و تهران اتفاق بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی اتفاق خواهد افتاد. فردا جمعه علاوه بر این مناطق در گلستان، خراسان شمالی، همدان، مرکزی و شمال ایلام این بارش‌ها رخ خواهد داد.
وی ادامه داد: شنبه در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق کشور شاهد بارندگی خواهیم بود. اما از اواخر روز شنبه این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود. از نظر وضعیت دمایی هم از امروز تا روز یکشنبه به طور محسوس دما در نیمه شمالی کشور سرد‌تر خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی اذعان داشت: برای شنبه و یکشنبه پیش‌بینی می‌کنیم در شرق کشور وزش باد‌های شدید اتفاق بیفتد. خلیج فارس نیز تا روز یکشنبه و دریای خزر تا روز شنبه مواج خواهند بود.

گودرزی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران هم برای امشب بارش‌های پراکنده‌ای خواهد داشت که فردا هم ادامه پیدا می‌کند. امروز کمینه دمای هوای تهران به یک درجه بالای صفر رسید. بیشنیه‌ی دمای هوا هم به ده درجه‌ی سانتیگراد رسید.


 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!