پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۸۸۸۶
امروز چهارشنبه

آخرین مهلت ثبت‌نام دو آزمون وزارت بهداشت

داوطلبان باید در این مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام کنند. افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

مهلت ثبت نام برای شرکت در شانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور و بیست و دومین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور امروز چهارشنبه ۱۰ آذرماه پایان می‌یابد.

داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت پرونده تشکیل داده یا آن را تکمیل کنند.

داوطلبان باید در این مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام کنند. افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

این آزمون روز پنج شنبه  ۹ دی به صورت الکترونیک در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران برگزار خواهد شد.فقط کارت شرکت در آزمون شانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۷ دی از طریق سایت  مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

ثبت نام برای شرکت در بیست و دومین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور تا ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۰ آذر ادامه دارد.

در صورت تکمیل بودن کلیه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش آموختگان باید آمادگ خود را جهت شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی (در مرکز خدمات آموزشی) اعلام کنند تا نام آنها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود. پس از آن، دانشآموختگان باید در زمان تعیین شده، نسبت به نام نویسی اینترنتی در سایت ir.sanjeshp.www اقدام کنند.

آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۹ دی و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ این روز  برگزار می شود. داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه دندانپزشکی شرکت کرده و قبول شده اند، می توانند از نمره قبولی قبلی خود استفاده کرده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

 

منبع خبر : عصر ایران
منبع: عصر ایران
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!