جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۸۳۴۳

مهدی طارمی به تیم ملی برمی‌گردد

مهدی طارمی به تیم ملی برمی‌گردد
به احتمال فراوان مهاجم ایران در اردوی بعدی تیم ملی حاضر خواهد بود.

فدراسیون فوتبال در تلاش است تا سوء تفاهم پیش آمده بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ حل و فصل شود. به همین منظور احتمالا مهاجم پورتو و سرمربی تیم ملی امروز با هم به صورت تلفنی گفت و گو می کنند. اسکوچیچ هم با وجود خط زدن طارمی، موضع تندی علیه این بازیکن ندارد. از سوی دیگر مهدی هم تصور می کند بین او و اسکوچیچ سوء تفاهم پیش آمده و حتی تصور می کرد در لیست باشد و در اردو همین سوء تفاهمات را از بین ببرد. منتهی خط خوردن این بازیکن باعث شد تا شایعات زیادی درست شود از جمله اینکه طارمی گفته اسکوچیچ باشد او نیست. 

با توجه به آنکه مشکلات طارمی و اسکوچیچ عمیق نیست به احتمال فراوان ظرف روزهای آینده مشکل حل می شود و مهدی طارمی بعد از دو بازی پیشروی ایران دوباره در لیست خواهد بود. 

 مهدی طارمی پیش‌تر در توییتر به دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران کنایه زده بود. وی پیش از نوشتن آن جملات انتقادی در توییتر خطاب به دراگان اسکوچیچ، از مصاحبه سرمربی تیم ملی ایران که بازیکنان ایرانی را بدون دانش تاکتیکی توصیف کرده بود، ناراحت شد. طارمی نوشته بود ایرانی‌ها تاکتیک پذیر هستند، ولی مشکل جای دیگری است. اشاره طارمی احتمالا به ضعف سرمربیان بوده است.

این اختلاف نظر‌ها با شایعات زیادی هم همراه شد تا اینکه بالاخره با اعلام فهرست بازیکنان جدید تیم ملی، مشخص شد مهدی طارمی به تیم ملی برای دو بازی حساس پیش رو دعوت نشده است. رسانه‌های ایرانی نوشته اند که طارمی حتی حاضر نشده پاسخ تلفن سرمربی و مربیان تیم ملی را بدهد. امروز، اما خبرورزشی ادعای جدیدی مطرح کرده و نوشته که مهدی طارمی به شهاب عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال، گفته تا زمانی که این آقا (دراگان اسکوچیچ) سرمربی تیم ملی باشد، حاضر به بازی کردن برای تیم ملی نیست.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!