جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۴۷۸۶۹
از امروز به مدت ۴ روز؛

فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد

فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد
گروه صنعتی ایران‌خودرو امروز (سه‌شنبه، ۲۰ مهرماه) در بیست و چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود چهار محصول را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه کرد.

اجرای بیست‌وچهارمین مرحله از فروش‌فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (سه‌شنبه) با عرضه چهار محصول از سبد محصولات این گروه خودروسازی آغاز شده و به مدت چهار روز (تا پایان روز جمعه ۲۳ مهرماه) مهلت برای ثبت‌نام متقاضیان در نظر گرفته شده است. ایران خودرو در این طرح چهار محصول پژو پارس بنزینی، راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و قیمت قطعی عرضه کرده است.

متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir  ثبت‌نام کنند.

مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، یک روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام (روز شنبه/۲۴ مهرماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار میشود و به صورت زنده از سایت ایران‌خودرو و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد. 

لازم به ذکر است در این طرح مشتریان منتخب ظرف مدت سه روز فرصت دارند تا وجه کامل خودرو را واریز کنند ولی  پیش از اعلام اسامی منتخبان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد کرد و کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!