جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۴۷۸۴۸
اکبر خرمدین همچنان در زندان است

خروج پدر بابک خرمدین از زندان تکذیب شد

خروج پدر بابک خرمدین از زندان تکذیب شد
روز گذشته خبری مبنی بر بستری شدن اکبر خرمدین در بیمارستان منتشر شده، اما طبق پیگیری‌ها مشخص شد که وی در زندان به سر می‌برد.

اخیرا خبری مبنی بر بستری شدن پدر بابک خرمدین در بیمارستان به علت ابتلا به کرونا  و وخامت احوال وی منتشر شد. اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین کارگردان سینمای ایران است که  پسرش را به قتل رساند و جسد او را مثله کرد. کشف جسد مثله شده در سطل زباله شهرک اکباتان  آغاز پرده برداری از یک قتل عام خانوادگی بود که اکبر خرمدین و همسرش طی بازجویی های به عمل آمده به آن اعتراف کردند. 

آرزو  و فرامرز دختر و داماد این پدر بودند که هر دو قربانی جنایت های اکبر خرمدین شده و به قتل رسیدند. مادر، خواهر و برادران فرامرز که از قضا خواهرزاده اکبر خرمدین نیز بود از این قاتل شکایت کردند اما از قصاص وی صرف نظر کردند. در هر حال پس از تکمیل تحقیقات، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شده و حکم نهایی به زودی در شعبه پنجم دادگاه کیفری مشخص خواهد شد.

با  پیگیری های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از روابط عمومی سازمان زندان های استان تهران خبر بستری شدن اکبر خرمدین تکذیب شد و وی در حال حاضر در زندان به سر می برد. بر اساس آخرین اطلاعات اکبر خرمدین هنوز در بازداشت است. 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!