پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۵۲۷۵۴

قیمت سکه در بهار چقدر بالا رفت

قیمت سکه در بهار چقدر بالا رفت
بانک مرکزی متوسط قیمت فروش هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم در شهر تهران در بهار سال جاری را اعلام کرد.

بررسی گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد که در خردادماه امسال متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد شهر تهران ۱۴ میلیون و ۵۶۲ هزار تومان بوده که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱۰.۷ و ۳۹.۲ درصد افزایش داشته است.

همچنین، حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در این ماه به‌ترتیب ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۷۳۸ هزار تومان اعلام شده است.

علاوه براین، در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد شهر تهران ۱۵ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان بوده که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱۲.۱ و ۴۳.۶ درصد با افزایش مواجه شده است.

البته، حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یادشده به‌ترتیب ۱۴ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان و ۱۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان بوده است.

طبق این گزارش، متوسط نرخ فروش سکه طرح جدید و قدیم در ماه اردیبهشت به ترتیب ۱۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۱۵۳ هزار تومان اعلام شده است.

از سوی دیگر، سکه تمام طرح قدیم و جدید در فروردین‌ماه امسال به‌طور متوسط معادل ۱۲ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۸۸۷ هزار تومان فروخته شده است.

بنابراین، در سه ماهه ابتدایی امسال متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد شهر تهران ۱۳ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان و طرح جدید ۱۳ میلیون و ۹۷۷ هزار تومان بوده که در مقایسه با سال قبل به‌ترتیب ۳۱.۹ و ۳۳.۹ درصد افزایش یافته است.

 

جدول

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!