پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۵۰۲۶۲

فجر ملی (3)/ احداث بیمارستان آرام استان البرز با حمایت بانک ملی ایران

بانک ملی ایران طی سال های اخیر با حمایت از تکمیل و توسعه طرح ‌های سلامت محور، نقش ویژه ای در تجهیز بخش درمان کشور ایفا کرده که احداث بیمارستان آرام با تسهیلات یک هزار میلیارد ریالی استان البرز تنها نمونه ای از این خدمت رسانی است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران طی دو سال گذشته رتبه نخست حمایت از رونق تولید، بنگاه های تولیدی و شرکت های دانش بنیان را در بین شبکه بانکی استان البرز کسب کرده و علاوه بر سرمایه گذاری در احداث بیمارستان آرام، جهت تکمیل و توسعه پروژه های زیرساختی حوزه درمان این استان از جمله شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) و شرکت سیناژن هر کدام ۴۰۰ میلیارد ریال و شرکت عرفان دارو ۲۰۰  میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده است.
اعطای تسهیلات و اعتبار برای توسعه و افزایش تولید در حوزه های صنایع غذایی، خودروسازی، صنایع سنگین و صنعتی، فولاد و... از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در استان البرز است به طوری که در سال جاری ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شرکت چای دبش به عنوان بزرگترین کارخانه چای خاورمیانه و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به شرکت زرماکارون پرداخت شده است.
بانک ملی ایران همچنین در این استان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت مادیران (فعال در زمینه تولید لوازم خانگی)، ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت جم ساز (صنعت خودروسازی)، ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت فولاد پرشین، ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار به شرکت قطب آهن آسیا (صنایع سنگین و صنعتی) و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت پژواک رادین صنعت دانش (ماشین سازی و صنایع سنگین) در سال ۱۴۰۰ تخصیص داده است.
لازم به ذکر است، ارتباط موثر و پشتیبانی از واحدهای تولیدی به ویژه شرکت های دانش بنیان نیز از مهم ترین اولویت های استراتژیک بانک ملی ایران در سال جاری بوده و تمامی استان ها این امر مهم را در دستور کار خود قرار داده اند.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!