پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۹۷۴۹

امنیت، انعطاف و کارایی با وب‌اپلیکیشن بانک پاسارگاد

امنیت، انعطاف و کارایی با وب‌اپلیکیشن بانک پاسارگاد
مشتریان بانک پاسارگاد با استفاده از وب‌اپلیکیشن این بانک بدون وابستگی به نوع سیستم‌عامل گوشی هوشمند، بی‌نیاز از به‌روزرسانی مداوم و فضای خالی در حافظه دستگاه؛ می‌توانند در هر زمان از شبانه‌روز و در هر مکان از خدمات بانکداری مدرن بانک پاسارگاد نظیر مدیریت سپرده و کارت، انتقال‌وجه هوشمند (سپرده، سپرده دیجیتال،کارت‌به‌کارت، ساتنا و پایا)، گزارش‌گیری بر اساس تاریخ یا تعداد، مشاهده و بازپرداخت تسهیلات، ثبت چک و... برخودار شوند.

اپلیکیشن موبایل‌بانک و بانکداری مجازی بانک پاسارگاد این امکان را به مشتریان می‌دهد تا در طول شبانه‌روز و در هر مکان بتوانند بسیاری از امور بانکی خود را به‌صورت غیرحضوری و مستقل از شعبه بانک انجام دهند. اما یکی از اقدامات جالب بانک پاسارگاد در این راستا ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک در بستر نرم‌افزار تحت‌وب یا وب‌اپلیکیشن است که بین متخصصین نرم‌افزار با نام PWA هم شناخته می‌شود. با استفاده از این خدمت، مشتریان این بانک می‌توانند تنها با اتصال اینترنتی و بدون توجه به نوع سیستم‌عامل گوشی همراه از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک بهره‌مند شوند. برای دسترسی به خدمات وب‌اپلیکیشن بانک پاسارگاد تنها کافی است از طریق مرورگر تلفن همراه به آدرس اینترنتی  m.bpi.ir مراجعه و نام کاربری و رمز عبور موبایل‌بانک (همراه‌بانک) یا بانکداری مجازی را که قبل‌تر از شعبه دریافت شده است، در بخش‌های مربوطه وارد کنید.

از جمله خدمات این وب‌اپلیکیشن می‌توان به مدیریت سپرده، مدیریت کارت بانکی، انتقال‌وجه هوشمند (سپرده‌به‌سپرده، کارت‌به‌کارت، ساتنا و پایا)، گزارش‌‌گیری (گزارش ساتنا و پایا، گزارش تراکنش‌های کارت)، تسهیلات، پرداخت اقساط، مشاهده چک‌های واگذار و صادرشده و... اشاره کرد. همچنین قبل از ورود به سامانه با نام‌کاربری (در صفحه لاگین) نیز امکان پرداخت قبض و خرید شارژ با کارت، انتقال وجه کارت‌به‌کارت، مسدودی کارت بانکی یا غیر فعال کردن رمز دوم آن و امکان ثبت، تأیید، انتقال و عودت چک‌های صیادی در دسترس کاربران قرار دارد.

لازم به توضیح است، وب اپلیکیشن بر خلاف برنامه‌های قابل نصب روی گوشی‌های همراه به سیستم‌عامل اندروید یا iOS وابسته نیست و روی هر نوع گوشی هوشمند که به اینترنت دسترسی داشته باشد، صرفاً با وارد کردن یک آدرس وب قابل اجرا است. همچنین استفاده از آن نیاز به دانلود از فروشگاه‌های اپلیکیشن و نصب ندارند و از این حیث فضایی را روی حافظه دستگاه اشغال نمی‌کند. از دیگر ویژگی‌های وب‌اپلیکیشن‌ها این است که همیشه به‌روز هستند و لازم نیست مانند برنامه‌های نصب شده روی دستگاه، در بازه‌های مشخصی به‌روزرسانی (آپدیت) شوند. وب‌اپلیکیشن با استفاده از فناوری طراحی واکنش‌گرا (Responsive) در هر دستگاهی که فراخوانده شود با ابعاد صفحه نمایش آن خود را وفق داده و به‌صورت استاندارد به نمایش در می‌آید. درنهایت، استفاده از بستر HTTPS در آن موجب شده تا از امنیت بالایی نیز برخوردار باشند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890-021 آماده پاسخگویی به سؤال‌ها و ارائه دانسته‌های تکمیلی به علاقه‌مندان بهره‌مندی از خدمات وب‌اپلیکیشن این بانک است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!