پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۴۹۵۵۸

همراه‌بانک پاسارگاد؛ همیشه بیدار و همواره در دسترس

امروزه تلفن‌‌های همراه فراتر از یک وسیله ارتباطی هستند و انجام کارهای روزانه را برای ما آسان‌تر کرده‌اند و امکانات زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهند. همراه بانک‌ها هم یکی از همین امکانات هستند که توسط بانک‌ها در سراسر جهان به مشتریان ارائه می‌شوند و خدمات مختلفی را در قالب یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراه فراهم می‌سازند. مشتریان با استفاده از همراه بانک می‌توانند بدون حضور در شعبه، بخش قابل توجهی از کارهای بانکی خود را به ساده‌ترین راه انجام دهند.

همراه‌بانک پاسارگاد که در مجموعه‌ گروه مالی پاسارگاد تهیه شده، دارای امکانات بی‌نظیری است و یک بانک همیشه بیدار و همواره در دسترس است. در این مطلب امکانات این همراه‌بانک در بخش سپرده و کارت را معرفی خواهیم کرد.

 با استفاده از همراه‌بانک پاسارگاد، می‌توانید وضعیت سپرده خود را مشاهده کنید و اطلاعات گردش حساب را در قالب فایل اکسل و پی‌دی‌اف دریافت کنید. همچنین انتقال وجه بین بانکی را به آسانی انجام دهید. پشتیبانی از سپرده چند ارزی، فیلتر کردن لیست سپرده‌ها، جابه‌جایی سپرده‌ها به صورت بصری، تعریف نام مستعار برای سپرده، نمایش وضعیت سپرده در انتقال وجه بین بانکی، نمایش چرخه‌های زمانی و قوانین انتقال در پایا و ساتنا، جستجو در کارت‌ها و سپرده‌ها، نمایش نمودار گردش سپرده‌ها، نمایش نمودار تجمیعی گردش سپرده، اشتراک‌گذاری گزارش‌ها، پرداخت قبض گروهی، انتقال‌وجه بین سپرده‌های خود در بانک پاسارگاد، انتقال وجه داخل بانکی (سپرده‌های دیگران)، انتقال وجه مستمر داخل بانکی و بین‌بانکی، یادداشت‌گذاری بر روی گردش سپرده و پنهان کردن موجودی در زمان ورود از امکاناتی است که همراه بانک پاسارگاد در بخش سپرده به شما ارائه می‌دهد.

در حوزه خدمات کارت نیز امکاناتی مانند: دریافت موجودی کارت، امکان انتقال‌وجه کارت به سپرده و شبا، امکان کپی کردن رمز پویا، دریافت رمز پویا در تمام تراکنش‌های کارتی و اتصال به سامانه هریم، امکان به اشتراک‌گذاری تصویر کارت، استعلام نام دارنده کارت، پرداخت قبض مستمر همراه اول، امکان خرید شارژ به صورت مستقیم و خرید رمز، امکان اسکن کارت مبدا و مقصد، نمایش نام بیمه شونده (پرداخت قبض بیمه)، افزودن چراغ قوه در زمان اسکن بارکد، افزودن شرح در انتقال وجه کارت به کارت، استعلام اطلاعات صادر کننده قبض، امکان دریافت ده گردش آخر کارت و انسداد کارت، امکان پرداخت قبض از طریق اسکن بارکد را ارائه می‌دهد.

چطور می‌توانیم از همراه بانک پاسارگاد استفاده کنیم؟

با مراجعه به وب‌سایت بانک پاسارگاد و ازطریق منوی بانکداری الکترونیک و یا لینک bpi.ir/mobilebank می‌توانید همراه بانک را متناسب با سیستم عامل تلفن همراه خود دریافت و نصب کنید. سپس جهت فعال‌سازی به سامانه بانکداری مجازی و یا نزدیک‌ترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه و رمز عبور را دریافت کنید. نرم‌افزار را اجرا کرده، نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را برای ورود به سامانه در کادر مربوطه وارد کنید. حال می‌توانید از خدمات بی‌شمار همراه بانک استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر با امکانات و خدمات همراه بانک پاسارگاد و آموزش استفاده از آن‌ها، با مراجعه به صفحه‌اصلی سایت بانک پاسارگاد منوی آموزش بانکداری‌الکترونیک و یا لینک www.bpi.ir/elearning  از فیلم‌ها و محتوا‌های آموزشی استفاده کنید.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!