چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ 24 April 2024
جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۸۹۳۵

علم الهدی: مگر آب از خون بالاتر است؟

یک حرکت ناهنجار ساختارشکنانه رخ داد و دشمنان برای این جریان برنامه‌ریزی داشتند و مزدوران خود را با کوکتل مولوتوف به میان مردم فرستادند. مردم اصفهان برای نان و آب مقابل انقلاب نمی‌ایستند اینها عده‌ای مزدور دشمن و عده‌ای هم جوان ناآگاه به تحریک دشمن بودند، اما خوشبختانه مسئله جمع شد.

آیت الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: در هفته‌های گذشته مردمی برای مطالبه حق در اصفهان تجمع و حق آبه خود را مطالبه کردند و علت هم از میان رفتن مزارع بود، اما اصل تجمع به حق بود. بعد از تجمع با مذاکرات و مدیریت قابل توجه رسانه‌ای مسئله در یک مثلث حل شد و همه جا این مثلث در مسائل اجتماعی ما باید حاکم شود.

 

وی افزود: یک ضلع این مثلث مطالبه بصیرت‌مدارانه مردم بود. مدیریت رسانه‌ای هوشمندانه رسانه ملی هم مهم بود و ضلع سوم پاسخگویی مسئولان بود.

 

آیت الله علم‌الهدی ادامه داد: با این مثلث مشکل مردم حل شد اما فریب رسانه‌ای مطالبه را تحریف کرد و بعد از حل مسئله پای کار آمد.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دلسوز پاسخگو شدند و برحسب راهکار مردم توافقی با دولت انجام شد اما یک حرکت ناهنجار ساختارشکنانه رخ داد و دشمنان برای این جریان برنامه‌ریزی داشتند و مزدوران خود را با کوکتل مولوتوف به میان مردم فرستادند. مردم اصفهان برای نان و آب مقابل انقلاب نمی‌ایستند اینها عده‌ای مزدور دشمن و عده‌ای هم جوان ناآگاه به تحریک دشمن بودند، اما خوشبختانه مسئله جمع شد.

 

وی بیان کرد: مردم اصفهان در هشت سال دفاع مقدس فعال بودند و نمونه بارز آن لشکر نجف اشرف است و اینک هم اصفهان مهد شهید حججی‌هاست.این مردم مقابل انقلاب می‌ایستند؟ مگر آب از خون بالاتر است؟

 

امام جمعه مشهدمقدس اظهار داشت: این شعارهای هنجارشکنانه توهین به نظام نبود بلکه توهین به مردم اصفهان بود. این حرکت‌های هنجارشکنانه را دشمنان مردم اصفهان صورت دادند و یک عده جوان خام هم دنبال اینها راه افتادند. اینها مردمی هستند که برای انقلاب خون داده‌اند.

 

آیت الله علم‌الهدی افزود: برادر و خواهر مسلمان حواستان به حرکات رسانه‌ای جمع باشد.بزرگترین جنایت در این مسئله تحریف مطالبات مردم بود. در عرصه مطالبات به حق آنها را به شکلی انجام دهید که قابل تحریف نباشد.

 

وی گفت: امروز روز اول و دوم پیروزی انقلاب نیست.مردم ثابت کرده‌اند که مدیریت داهیانه رهبری بر همه چیز زندگی آنان مقدم است.

 

امام جمعه مشهدمقدس بیان کرد: مردم پای انقلاب تا آخرین قطره خون ایستاده‌اند.مردم از همه چیز ممکن است دست بردارند اما از نظام و انقلاب دست برنمی‌دارند.

 

منبع خبر : تسنیم
منبع: تسنیم
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!