جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۸۵۶۹

شمیم ساخت مدارس توسط بانک پاسارگاد در گلستان پیچید

مدرسه سه‌کلاسۀ "شهید سالار" روستای پیرآغاچ از توابع استان گلستان توسط بانک پاسارگاد افتتاح و به فرزندان عزیز این منطقه اهدا شد.
 

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، صبح روز چهارشنبه 26آبان1400 مدرسه سه‌کلاسۀ «شهید سالار» در روستای پیرآغاچ از توابع بخش مرکزی شهرستان آق‌قلا در استان گلستان با حضور مدیرعامل و مدیران بانک پاسارگاد، مقامات محلی و جمعی از مردم میهمان‌نواز این روستا افتتاح و به مردم شریف این منطقه اهدا شد.

در اسفندماه سال 1397 طی بارندگی‌های شدید و وقوع سیل در منطقه آق‌قلا، به روستای پیرآغاچ خسارات جدی وارد شد که در اثر آن فرزندان عزیز این منطقه از فضای آموزشی استاندارد و امن محروم شدند. خوشبختانه با احداث این مدرسه فضای آموزشی شایسته، ایمن و مناسبی برای بیش از صد نفر ازدانش‌آموزان روستای پیرآغاچ و روستاهای اطراف فراهم شده است. مدرسه شهید سالار به مساحت 1،000 مترمربع بنا شده که با احداث این مدرسه، 306مترمربع در قالب سه کلاس آموزشی به فضای آموزشی کشور اضافه شده است.

گفتنی است بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود تا کنون بیش از 27 مدرسه در مناطق مختلف کشور از جمله در استان‌های خوزستان، لرستان و... احداث کرده است و ساخت 14مدرسه دیگر را نیز در دستور کار خود دارد که از این بین سه مدرسه به مناطق سیل‌زدۀ استان گلستان در روستاهای پیرآغاچ، صحنه و قرنجیک شهرستان آق‌قلا اختصاص یافته است. همچنین بانک پاسارگاد در کنار ساخت مدارس، 17کتابخانه نیز در سراسر کشور احداث و به مردم مناطق مختلف اهدا کرده است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!